سرریز فاضلاب زیر پل پنجم؛ چه کسی مسئول است؟

سرریز فاضلاب زیر پل پنجم؛ چه کسی مسئول است؟

از چند روز گذشته تاکنون فاضلاب در زیر پل پنجم اهواز که یکی از معابر اصلی و پرتردد شهر است سرریز کرده، در حالی که مسئولان متولی نسبت به این موضوع و بوی تعفن آن در ماه مبارک رمضان بی‌توجه هستند و هنوز این مشکل حل نشده است.
از چند روز گذشته این سرریز اتفاق افتاده و هر روز تاکسی‌ها و رانندگانی که مسیر تردد آن‌ها این معبر عبور می‌کنند.
با توجه به این‌که این مسأله در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاده بنابراین نیازمند رسیدگی و تعجیل مسئولان متولی برای جلوگیری از بوی تعفن فاضلاب و بروز آلودگی و بیماری و حل مشکل اقدام کنند.
در این باره بهزاد جوام، معاون بهره‌برداری شرکت آبفای اهواز گفت: شهرداری در حال ساخت زیرگذر در منطقه آخر آسفالت در محدوده میدان جمهوری است و این کار بدون هماهنگی آبفای اهواز بوده و از آنجایی که کانال فاضلاب در جوار این زیرگذر است، کانال فاضلاب بر اثر عملیات مربوط به زیرگذر تخریب شده است.
وی افزود: با تخریب فاضلاب، گل و لای عملیات زیرگذر وارد شبکه فاضلاب شده و موجب شده شبکه فاضلاب زیرپل پنجم ریزش و سرریز کند.
جوام تصریح‌کرد: این اتفاق از بالادست اتفاق افتاده و جاده پایین دست را دچار مشکل کرده است و این مشکل مربوط به زیرگذر آخر آسفالت (میدان جمهوری) می‌شود. کانال خروجی فاضلاب شرق اهواز از این مسیر عبور می‌کند و در حال حاضر اگر به محل زیرگذر مراجعه کنید تمام زیرگذر از فاضلاب پر شده است.
معاون بهره‌برداری شرکت آبفای اهواز ادامه‌داد: شهرداری برای انجام و احداث این زیرگذر باید با ما هماهنگی می‌کرد که این موضوع در چند ماه گذشته اتفاق افتاده و در حال حاضر نمود پیدا کرده است.
وی افزود: قرار است این مشکل امروز حل شود زیرا حل این مسأله نیاز به مجوز اداره راهنمایی و رانندگی جهت مسدود کردن و توقف عبور و مرور در مسیر زیر پل پنجم دارد؛ این مجوز قرار است صادر شود و در این صورت در زمان عملیات تعمیر، عبور و مرور خودروها به جاده کناری زیر پل پنجم منتقل می‌شود.
هماهنگ نبودن ارگان‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان در شهر در انجام پروژه‌ها از یک سو و تعلل و بی‌توجهی در رسیدگی به مشکلات شهری از سوی دیگر، معضلاتی هستند که هر کدام باید با جدیت مورد توجه و دقت قرار گیرد زیرا اختلال در یکی از امور و خدمات شهری در نهایت تبعاتی برای مردم شهر دارد که نباید به آن بی‌توجه باشیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین