بیش از ۹ ماه از سیلاب گذشت ؛ روستاهای خوزستان همچنان گرفتار مشکلات سیلاب هستند

بیش از 9 ماه از سیلاب گذشت ؛ روستاهای خوزستان همچنان گرفتار مشکلات سیلاب هستند

در سیل فروردین ۹۸ تعداد زیادی از روستاهای خوزستان آسیب دیدند که روستای تپی بخش شهیون دزفول از جمله آنها است که گویی فراموش شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، بارش باران شدید فروردین ماه ۹۸ در استان خوزستان سبب شد تا تاسیسات زیرساختی در تعدادی زیادی از روستاها تخریب شود.
با توجه به حجم بی‌سابقه خسارات و گذشت بیش از ۹ ماه از سیلاب اخیر در خوزستان هنوز مناطقی وجود دارند که ظاهرا از چشم مسئولان دور مانده است، در این باره روستا تپی بخش شهیون دزفول از این قاعده مستثنی نبوده است.
بر اثر سیلاب اخیر پل تردد اهالی روستای تپی تخریب شده است و با گذشت ۹ ماه از این حادثه همچنان مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند. خانم اسماعیلی یکی از اهالی روستا تپی بخش شهیون در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در این باره، می‌گوید: بعد از بارندگی‌های شدید فروردین ۹۸ پل تردد اهالی روستا تخریب شد، با تخریب این پل امکان تردد از اهالی روستا سلب شده و روی وضعیت درمانی تاثیر داشته است.
وی با بیان اینکه در این روستا تعدادی خانوار زندگی می‌کنند، افزود: در این باره گزارشات و شکایت زیادی برای بازسازی و ترمیم پل انجام دادیم ولی متاسفانه هیچ‌گونه اهمیتی به ما نمی‌دهند، این امر اهالی را به ستوه آورده است.
وی افزود: روستا تپی از بخش شهیون دزفول با فقر امکانات روبرو است نه برق و نه آب داریم، لوله‌های آب هم بر اثر ریزش کوه بریده شده‌اند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین