پیش بینی نماینده مردم اراک : ایران در صدر تلفات کرونا قرار خواهد‌گرفت

پيش بيني نماينده مردم اراک :   ايران در صدر تلفات كرونا قرار خواهد‌گرفت

این گونه که آمار پیش می رود امکان دارد که ما در سطح اول دنیا در بحث تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا قرار گیریم.
محمدحسن آصفری نماینده مجلس با اشاره به شرایط کرونا در کشورگفت: به نظر من بحث کرونا فاجعه آمیز شده است و آمارمرگ و میر و تعداد مبتلایان فراتر از آماری است که دولت اعلام می کند.
نماینده اراک در مجلس ادامه داد: خیلی از افرادی که در روستاها و نقاط دورافتاده فوت شده اند نیز در آمار قرار نگرفته اند و لذا نیاز به این است که سیاست وتصمیم جدی را ستاد ملی مقابله با کرونا برای کنترل و مقابله با این بیماری اعمال کند.
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: اینگونه که آمار پیش می رود امکان دارد که ما در سطح اول دنیا دربحث تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا قرار گیریم و این جای تاسف دارد، لازم است دولت اقدام سریع و به موقعی در همین یکی دو روز آینده برای مقابله با این بیماری انجام دهد.
باید وزیر بهداشت سفری را به چین و روسیه داشته باشد و پیگیری های را در رابطه با بحث واکسن و داروهای مورد نیاز برای کنترل و درمان این بیماری داشته باشد. وی ادامه داد: اینکه دولت صرفا هرروز آمار مرگ و میر و مبتلایان را اعلام کند دردی را درمان نمی کند و نیاز است که چاره اندیشی و درمانی را برای این موضوع در نظر بگیرند چراکه روز به روز مسئله بزرگتر می شود و امکان فاجعه بزرگی نیز در آینده با توجه به بی برنامگی های دولت وجود دارد.
آصفری تاکید کرد: دولت باید علاوه بر تعطیلات دو یا سه هفته ای در سراسر کشور تدابیر لازم را نیز برای مقابله با این بیماری بیندیشد، آقای ظریف به جای اینکه برای تبریک به رئیس جمهور ونزوئلا به این کشور سفر کند در کشور بماند و برای این ویروسی که امروز دیپلماسی ما را نیز زیرسوال می برد فکری کنند. تیم های وزارت خانه های خارجه و بهداشت ما در بحث های بین المللی فعال شوند و برای این قضیه چاره اندیشی کنند و برای تامین دارواز چین و روسیه رایزنی کنند چراکه وضعیت کشور خوب نیست.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: آقای روحانی می گویند سایر کشورها در مقابله با بیماری کرونا از ما الگو می گیرند و ما نمی دانیم این چه الگویی است که آمار مرگ و میر و مبتلایان ما روز به روز بیشتر می شود.

درباره نویسنده

7475مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین