رئیس کل دادگستری خوزستان : افزایش سن ازدواج و اعتیاد از تبعات بیکاری است

رئیس کل دادگستری خوزستان : افزایش سن ازدواج و اعتیاد از تبعات بيكاري است

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: بانک‌ها نقش مؤثری و تعیین کنند‌های در حمایت از تولید و صنعت و همچنین جهش و رونق تولید دارند و می‌توانند از این طریق، بخشی از مشکلات اجتماعی را حل کنند.
حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله افزایش سن ازدواج، طلاق، اعتیاد، کاهش فرزند آوری و وقوع جرائم به خاطر بیکاری و مشکلات اقتصادی است که بانک‌ها نقش مؤثری و تعیین کنند‌های در حمایت از تولید و صنعت و ایجاد اشتغال پایدار دارند و از این طریق می‌توانند بخشی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را حل کنند.
وی افزود: نیاز است بانک‌ها تا با توجه به شرایط اقتصادی و نیاز کشور به امر حمایت از تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی، تلاشی مضاعف جهت تسهیل در امر پرداخت تسهیلات و رونق تولید و اشتغال انجام دهند.
حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه رفع مواردی همچون نرخ بیکاری و تورم بالا، نوسانات نرخ ارز، تحریم ها، رشد اقتصادی و تولید ناخالص داخلی منفی این موانع با کمک و همیاری بانک‌ها می‌شود، بیان داشت: آن‌ها را حل کرد و رونق تولید یا جهش تولید به معنی ایجاد ظرفیت‌های جدید برای تولید، کسب درآمد، سرمایه گذاری، اشتغال و… است.
رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: از موانع دیگر در جهش تولید، اشکالات ساختاری است که باید ضمن تغییرات ساختاری در کنار فرآیند چابک سازی، زمینه بروز فرصت‌های بکر برای اقتصاد کشور و نفوذ به صنایع جدید فراهم گردد و در این بین بانک‌ها در نظام اقتصادی کشور می‌توانند نقش به سزایی داشته باشد.
این مقام مسئول گفت: ارائه تسهیلات و خدمات مناسب و مورد نیاز به بخش‌های تولیدی اعم از تسهیلات ریالی و ارزی، بسته‌های تسهیلاتی جذاب، ارزان قیمت و بومی سازی شده متناسب با نوع فعالیت تولید کنندگان و صنعت گران میتواند نقش مثمر ثمری در جهش تولید ایفا کنند.

درباره نویسنده

7475مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین