ضرورت ایجاد جراحی های بزرگی در اقتصاد ایران /جامعه امروز نیازمند اقدام و عمل است

ضرورت ایجاد جراحی های بزرگی  در اقتصاد ایران /جامعه امروز نیازمند اقدام و عمل است

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه ما مشکلات مردم را درک می کنیم و شرمنده مردم هستیم، گفت: جراحی های بزرگی باید در اقتصاد ایران انجام شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محسن رضایی میرقائد در ابتدای ورود به خوزستان در فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور چند هدف مهم به خوزستان سفر کردیم؛ بحث صادرات و واردات از خوزستان یکی از دلالیل سفر است زیرا بخش مهمی واردات کشور از بندر امام انجام می شود.

وی افزود: به دنبال بررسی گره هایی هستیم که در ترخیص کالا وجود دارد تا این مساله حل و فصل شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: پیگیری دستورات رئیس جمهور در سفر به خوزستان و رسیدگی به مسایل زلزله زدگان اندیکا و شمال استان خوزستان از دیگر دلایل سفر به خوزستان است.

وی با اشاره به اینکه امروز کمتر صحبت خواهیم کرد و حرف و شعار را کنار خواهیم گذاشت زیرا به دنبال اقدام و عمل هستیم.ادامه داد: قرار است در این سفر در میان مردم مناطق زلزله حضور پیدا کنیم و مشکلات آن ها را بشنویم تا بتوانیم موارد را در تهران پیگیری کنیم.

دبیر ستاد اقتصادی دولت با بیان اینکه امروز دو سیاست مهم به صورت همزمان در دولت پیگیری می شوند، گفت: رسیدگی به امور جاری کشور و برنامه های دراز مدت و انجام جراحی های بزرگی که باید در اقتصاد ایران صورت بگیرد.

وی  با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند اقدام و عمل است، افزود: ما مشکلات مردم را درک می کنیم و حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا فشاری که به زندگی مردم وارد می شود را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین