روند حمل کالاهای وارداتی و صادراتی از خوزستان باید تسریع یابد

روند حمل کالاهای وارداتی و صادراتی از خوزستان باید تسریع یابد

معاون اقتصادی رئیس جمهور  با بیان اینکه روند حمل کالاهای وارداتی و صادراتی از خوزستان باید تسریع یابد، گفت: باید هر چه زودتر به سمت حمل یکسره کالا از بنادر به مقاصد مورد نظر برویم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محسن رضایی میرقائد در جلسه بررسی فرآیند ترخیص کالاهای اساسی از بندر امام که امروز  در بندر امام برگزار شد، اظهار داشت: در سفر به بندر امام به دنبال مشاهده ظرفیت های بندر امام از نظر بارگیری، تخلیه، انبارها و همچنین بررسی برنامه های آینده این مجموعه هستیم.

وی با اشاره به اهمیت تسهیل ورود کالا به کشور و همچنین خروج کالا از کشور، بیان کرد: ما هرچه زودتر باید به سمت حمل یکسره برویم به معنای آن که کشتی که به کشور وارد می شود حتی یک لحظه متوقف نشود و بلافاصله کالای آن وارد کامیون و به مقصد حمل شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر حمل یکسره کالا، گفت: به جز ذخایر استراتژیکی که باید در هر نقطه ای باشد، سایر کالایی که وارد کشور می شود بلافاصله باید از بنادر حمل و به مقاصد مورد نظر برسد؛ روند حمل کالاهای وارداتی و صادراتی از خوزستان باید تسریع یابد.

وی عنوان کرد: باید بررسی شود تا موانعی که بر سر راه ترخیص کالا از بنادر وجود دارد، اصلاح شود و کالا سریعتر ترخیص شود همچنین فرایند های کاذب در حوزه های مختلف مدیریتی و قانونی شناسایی و رفع شوند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1215مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین