راهپیمایی روز جهانی قدس در خوزستان برگزار می شود

راهپیمایی روز جهانی قدس در خوزستان برگزار می شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان در استان خوزستان برگزار می شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رضا نجاتی امروز در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: هرسال که پیش می‌رویم شرایط منطقه و موضوع فلسطین مهم‌تر می‌شود و باید این مبحث را باید با جدیت دنبال کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم استکباری صهیونیستی گفت: امروز مسئولان ارشد نظامی این رژیم جعلی اظهار ترس و نگرانی دارند و از محل‌هایی که مدعی آن بودند، ضربه می‌خورند که این خود نشان از نابودی این غده سرطانی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: هر جامعه و حکومتی که نامشروع باشد و به ملت اینچنینی ظلم کند، چیزی جز نیستی و نابودی نصیبش نخواهد شد.

نجاتی با تأکید بر ضرورت پیگیری و انجام راهپیمایی روز قدس بیان کرد: این راهپیمایی‌ها لازم است اما کافی نیست بلکه باید اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری را در خصوص از بین رفتن این رژیم دنبال کنیم.

نجاتی در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: برای برگزاری راهپیمایی روز قدس بر اساس مصوبات ستاد ملی عمل خواهیم کرد و آن چیزی را که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود، انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس یکی از راهپیمایی‌های راهبردی ما خواهد بود چون همه ملت‌های آزادی‌خواه به تصاویر پخش شده از رسانه جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند.

نجاتی گفت: سازمان اتوبوسرانی نیز دستگاه‌هایی با سیستم خنک کننده را برای جابه‌جایی مردم به کار گیرد و پلیس راهنمایی و رانندگی برای افرادی که با خودروی شخصی در راهپیمایی حاضر می‌شوند، تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان خطاب به مسئولان صدا و سیما بیان کرد: صدا و سیما با ساخت برنامه‌های مختلف و نشست‌های خاص باید ابعاد اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی را برای مردم تشریح کند.

نجاتی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه و روحانیون در راستای تشریح اهداف دشمن برای مردم افزود: نباید در این زمینه تنها به راهپیمایی اکتفا کرد و بهره‌گیری از همه روزها برای شرح جنایات رژیم صهیونیستی الزامی است.

وی گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس تنها مختص به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیست و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری و همراهی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین