درخواست احداث بازارچه مرزی ایران و عراق در شوش

درخواست احداث بازارچه مرزی ایران و عراق در شوش

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: نظر به اینکه بازارچه مرزی در شوش توجیه اقتصادی خوبی دارد از دولت درخواست می‌شود که در احداث این بازارچه اهتمام جدی داشته باشد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمد کعب عمیر در گفت و گو رسانه ای اظهار داشت: روز گذشته دیداری با وزیر کشور داشته‌ام و مسائل و مشکلات مختلف شهرهای شوش و کرخه در این دیدار پیگیری و دستورات لازم از سوی وزیر کشور صادر شد.

وی گفت: به دلیل فاصله کوتاه بین شهرستان شوش و کشور عراق درخواست احداث بازارچه مرزی به وزارت کشور اعلام شده و از دولت نیز انتظار می‌رود که برای احداث این بازارچه اهتمام جدی‌تری داشته باشد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس افزود: از وزیر کشور درخواست کردم که این موضوع با اولویت ویژه در دستور کار قرار بگیرد چرا که قطعاً با احداث بازارچه مرزی ایران و عراق در شوش علاوه بر رونق اقتصادی نیز شاهد افزایش اشتغال هم خواهیم بود.

وی به جزئیات این نشست اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبار برای اجرای طرح توسعه و بازسازی حرم حضرت دانیال نبی (ع)، احداث هرچه سریع‌تر بازارچه مرزی ایران و عراق در شهرستان شوش، تخصیص کد روستایی به شهرک الله اکبر هفت‌تپه، بهسازی و آسفالت مسیر طریق الحسین (ع) عبدالخان به چذابه، ارتقای هفت‌تپه و روستاهای محور چعب به شهر از مسائل مهم نشست با وزیر کشور بود.

 

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین