معاون عمرانی استاندار خوزستان در گفت و گو با نسیم : پایانه های مرزی نسبت به ادوار گذشته شرایط بهتری خواهند داشت

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه اربعین امسال سعی کردیم چالش های سنوات گذشته را بررسی و دنبال کنیم، گفت: پایانه های مرزی نسبت به ادوار گذشته شرایط بهتری خواهند داشت.

محمد خانچی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، درباره آخرین اقدامات آماده‌سازی مراسم اربعین اظهار داشت: اربعین امسال سعی کردیم چالش های سنوات گذشته را بررسی و دنبال کنیم. آب دو پایانه از نظر کمی و کیفی وضعیت خوبی دارد.

وی با بیان اینکه جاده های دسترسی در حال انجام است و سعی می شود قبل از تردد زائران به اتمام برسد، افزود: به دلیل گرما بحث مه پاش و سایبان و سیستم های خنک کننده درحال پیگیری و انجام است و این اقدام امسال به صورت ویژه اجرا می شود؛ به ویژه در محل هایی که تجمع نیروی انتظامی، تردد زائران و مسیر مواکب است، نصب مه پاش و سایبان مورد اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: به لحاظ روشنایی، پایانه ها وضعیت مناسبی دارند. درکل نسبت به ادوار قبل به لحاظ زیرساختی شرایط بهتری خواهیم داشت.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مرزهای شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند که هر ساله ۳۵ الی ۴۰ درصد زوار از این دو مرز خارج می شوند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین