گرانی و کیفیت پایین میوه نتیجه کوتاهی سازمان صمت در نظارت است

گراني و كيفيت پايين ميوه نتيجه کوتاهی سازمان صمت در نظارت است

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه قیمت میوه نسبت به کیفیت آن متناسب سازی شود، گفت: گرانی و کیفیت پایین میوه نتیجه کوتاهی سازمان صمت در نظارت است.

پور موسوی، عضو شورای شهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: قیمت میوه در اهواز از سال های گذشته به ویژه در ماه های اخیر بالاتر از شهرهای دیگر می باشد. در حقیقت قیمت میوه بالا نیست بلکه کیفیت میوه بسیار پایین است.

وی با اشاره به اینکه مسئله قیمت گذاری میوه درحال پیگیری است، افزود: باید قیمت میوه نسبت به کیفیت آن متناسب سازی شود که در این راستا با مسئولان صمت جلساتی برگزار و دلایل قیمت گذاری ها درمیدان تره‌بار بررسی شد.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه دستفروشان میوه از قاعده خاصی پیروی نمی کنند، گفت: وضعیت موجود نتیجه کوتاهی در نظارت و قیمت گذاری میوه توسط سازمان صمت است و باید قیمت گذاری ها مبتنی بر واقعیت باشد.

وی با بیان اینکه قیمت گذاری میوه را مانند دیگر اجناس باید پایش کنند، ادامه داد: میدان دارها و مسئولان صمت می گویند که میوه به دلیل گرما، کیفیت خود را از دست می دهد.

پور موسوی در پایان خبر داد: قرار است یکی الی دو میدان میوه که شاخص قیمت میوه توسط سازمان صمت تعیین شده زیر نظر شهرداری اهواز راه اندازی شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، افزایش بی رویه قیمت میوه و تره بار در میدان میوه و تره بار و بازار اهواز، سبب نارضایتی شهروندان شده است. و فروشندگان میوه درجه ۲ و۳ را با قیمت ممتاز در اهواز عرضه می‌ کنند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین