امام جمعه آبادان در آیین عملیات احداث کارخانه جدید آسفالت شهرداری : شهردار جهادی و انقلابی آبادان توانسته در چند ماه اخیر تغییرات عمده ای در شهر ایجاد کند

امام جمعه آبادان در آیین عملیات احداث کارخانه جدید آسفالت شهرداری : شهردار جهادی و انقلابی آبادان توانسته در چند ماه اخیر تغییرات عمده ای در شهر ایجاد کند

عملیات احداث کارخانه جدید آسفالت شهرداری آبادان با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، امام جمعه آبادان در این آیین گفت: قطعا با احداث این کارخانه گامی موثری در راستای خدماترسانی به شهروندان در حوزه زیر ساخت‌های شهری ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی اظهار کرد: ظرفیت موجود در منطقه آزاد اروند به ویژه شهرستان آبادان بسیار زیاد و مناسب است ودر کمتر مناطق کشور چنین ظرفیت‌های وجود دارد.

وی افزود: همه باید بسیج شویم تا از امکانات موجود در شهر به‌خصوص پالایشگاه که تولید کننده قیر است در جهت ایجادزیرساخت‌های عمرانی و بازسازی معابر استفاده شود.

امام جمعه آبادان گفت: بخش عمده‌ای از صادرات قیر کشور از پالایشگاه آبادان تامین می شود و این ظرفیت بالقوه‌ای است که باید ازآن در راه آبادی شهر نهایت استفاده و بهره را برد.

ایشان به همدلی و هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادان اشاره کرد و گفت: این صمیمیت‌ها و همدلی‌ها منجر بهرضایتمندی شهروندان خواهد شد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی افزود: آبادان اکنون دارای یک شهردار جهادی و انقلابی است که توانسته در چند ماه اخیر تغییرات عمده ای درشهر ایجاد کند.

شهردار آبادان نیز در ادامه این مراسم گفت: این کارخانه با اعتبار ۱۹۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری در مدت سه ماه احداثخواهد شد.

یاسین کاوه‌پور بیان کرد: ظرفیت کارخانه جدید ۱۲۰ تن در ساعت است که در کنار آن کارخانه قدیمی نیز با ظرفیت ۱۲۰ تن عملیاتخواهد داشت.

وی افزود: ترمیم و نوسازی روکش آسفالت معابر شهری از مهم‌ترین دلایل ایجاد این کارخانه است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، شهردار آبادان در پایان با اشاره به مشکلات معابر آبادان و خرابی آسفالت، گفت: یکی از مشکلاتشهر آبادان آسفالت بوده که از دغدغه‌های مردم است و امید می‌رود با احداث این کارخانه مشکل آسفالت آبادان تا حدود زیادی رفعشود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین