فرماندار ویژه شهرستان آبادان در آیین عملیات احداث کارخانه جدید آسفالت شهرداری : شهردار آبادان توانسته در مدت زمان کوتاهی تغییرات چشمگیری در سطح شهر ایجاد کند

فرماندار ویژه شهرستان آبادان در آیین عملیات احداث کارخانه جدید آسفالت شهرداری : شهردار آبادان توانسته در مدت زمان کوتاهی تغییرات چشمگیری در سطح شهر ایجاد کند

عملیات احداث کارخانه جدید آسفالت شهرداری آبادان با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، فرماندار ویژه شهرستان آبادان در این آیین گفت: زمانی که شهردار انتخاب شد اعضای شورایاسلامی شهر مورد انتقاد قرار گرفتند و مردم اعتقاد داشتند آبادان نیاز به مدیری بزرگ دارد ولی شهردار منتخب توانست در مدت زمانکوتاه تغییرات چشمگیری در سطح شهر ایجاد کند.

احسان عباسپور با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آبادان، گفت: در هفت ماه اخیر شاهد شروع دوباره در حوزه عمرانو آبادی آبادان بوده‌ایم و مردم حلاوت این خدمت را چشیده‌اند.

وی بیان کرد: البته مشکلات زیادی همچنان پابرجاست ولی معتقدیم اقدامات عمرانی برنامه ریزی شده پله پله مشکلات را حل می کند.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان افزود: آبادان بیش از ۱۰ سال در انتظار پروژه‌های عمرانی از جمله روکش آسفالت معابر شهری بود.

دکتر عباسپور گفت: ورودی‌های شهر در گذشته بسیار نامناسب بود و تا کنون گل‌کاری فصلی در آبادان وجود نداشت ولی با شروع سالجدید و آغاز به کار شهردار جوان و جهادی شاهد تغییرات گسترده در این زمینه بودیم.

وی ادامه داد: با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات جهادی شهرداری آبادان به زودی شاهد تحولات بسیار در آبادان خواهیم بود.

شهردار آبادان نیز در ادامه این مراسم گفت: این کارخانه با اعتبار ۱۹۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری در مدت سه ماه احداثخواهد شد.

یاسین کاوه‌پور بیان کرد: ظرفیت کارخانه جدید ۱۲۰ تن در ساعت است که در کنار آن کارخانه قدیمی نیز با ظرفیت ۱۲۰ تن عملیاتخواهد داشت.

وی افزود: ترمیم و نوسازی روکش آسفالت معابر شهری از مهم‌ترین دلایل ایجاد این کارخانه است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، شهردار آبادان در پایان با اشاره به مشکلات معابر آبادان و خرابی آسفالت، گفت: یکی از مشکلاتشهر آبادان آسفالت بوده که از دغدغه‌های مردم است و امید می‌رود با احداث این کارخانه مشکل آسفالت آبادان تا حدود زیادی رفعشود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین