معاون استاندار خوزستان : تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهرستان آبادان برای خدمات‌دهی به زائران در مرز شلمچه بسیج شده اند

معاون استاندار خوزستان : تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهرستان آبادان برای خدمات‌دهی به زائران در مرز شلمچه بسیج شده اند

معاون استاندار خوزستان از بسیج کلیه امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان به منظور ارائه خدمات مناسب بهزائران اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد.

احسان عباسپور در گفت و‌ گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، با اشاره به خدمات رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی در مرزشلمچه، اظهار کرد: امسال در راستای خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) در موقعیت شهرستان آبادان در مرز شلمچه اقداماتبسیار خوبی از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان انجام گرفته است.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان آبادان، افزود: با اهتمام کامل و همراهی دستگاه‌های متولی شهرستان سعی براین داریم که شرایط خوبی برای تردد زائرین عزیز در موقعیت آبادان ایجاد کنیم.

وی به اقدامات عمرانی و رفاهی در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: احداث چشمه های سرویس بهداشتی و حمام، نمازخانه، کارخانه یخ، استراحتگاه، ایستگاه صلواتی، ایستگاه‌های فرهنگی و پذیرایی شبانه روزی در کنار خدمات مهم شهرداری، پالایشگاه و دانشگاه علومپزشکی آبادان بخش کوچکی از خدمات مجموعه شهرستان در ایام اربعین در مرز بین المللی شلمچه است.

عباسپور با تقدیر از فعالیت متفاوت مجموعه شهرداری آبادان نسبت به سال‌های گذشته در مرز شلمچه، تصریح کرد: خوشبختانه بااقدامات جهادی و انقلابی شهردار آبادان امسال خدمات مطلوبی در حال ارائه به زائران است.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان، ادامه داد: علاوه بر احداث کارخانه یخ با ظرفیت بیش از ٧٠٠ قالب در روز، خودروهای سبک و سنگین ازجمله دستگاه حمل زباله، کمپرسی، لودر و موتور سیکلت آتش‌نشانی، اتوبوس و مینی بوس شهرداری آبادان به منظور اجرای عملیات هایعمرانی، رفاهی و خدمات دهی به زائران در مرز شلمچه مستقر شده اند.

وی بر ضرورت خدمات رسانی ایده آل مواکب موقعیت شهرستان آبادان در مرز شلمچه تاکید کرد و ابراز داشت: خدا را شاکر وسپاسگزاریم که امسال هم توفیقی حاصل شد تا میزبان زائران اربعین در مرز شلمچه باشیم، لذا در این زمینه اهتمام ویژه ای دیده شدهاست.

عباسپور بر ضرورت توجه زائران به توصیه‌ها و هشدارها تاکید کرد و بیان داشت: زائران اربعین حسینی در مدت زمان سفر خود بهعتبات عالیات به توصیه‌های مهم ستاد اربعین، پلیس و‌ مسئولان توجه کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین