مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان در گفت و گو با نسیم : بسیاری از مسئولین فرهنگی استان حاضر نسیتند برای تبریک روز سینما به سینما‌داران و یا سینماگران حتی یک پیام ارسال کنند

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان در گفت و گو با نسيم : بسیاری از مسئولین فرهنگی استان حاضر نسیتند برای تبریک روز سينما به سینما‌داران و یا سینماگران حتی یک پیام ارسال کنند

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان گفت: امیدوارم امسال سینماها بتوانند در نیمه دوم سال، شرایط بهتری را در اکران فیلم و جذبمخاطب تجربه کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، «میلاد تفت آشیان» با تبریک روز سینما، اظهار کرد: روز سینما فرصت مغتنمی است تا از همهزحمت کشان این عرصه تقدیر و تشکر کنیم و به دوستداران این هنر تبریک بگوئیم.

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز خوزستان، افزود: امیدوارم سال سینمایی پیش رو یک سال پر از اتفاقات خوب و مثبت برایتمامی اهالی سینما، سینماداران و علاقه‌مندان این عرصه باشد.

وی با بیان اینکه امسال به مراتب نسبت سال های بعد از کرونا شرایط سینماها بهتر شده است، تصریح کرد: خوشبختانه اکنون هم فیلمها و هم استقبال مخاطبین نسبت به سال‌های کرونایی بسیار بهتر شده و سینماها توانستند روزهای خوبی را با اکران یک سریفیلم‌های خوب تجربه کنند و گیشه‌های سینما شاهد ازدحام مردم بودند.

تفت‌آشیان یاد آور شد: امسال با تلاش های فراوان توانستیم، سینما کیهان آبادان را وارد مدار بهره‌برداری کنیم و آن را به مجموعه بهمنسبز خوزستان اضافه کردیم.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان با بیان اینکه شرایط سینماهای استان با اضافه شدن سینماهای جدید نسبت به گذشته بسیاربهتر شده است، گفت: متاسفانه در حادثه دلخراش ریز ساختمان متروپل، سینمای آزادی آبادان دچار آسیب شد و تاکنون تعطیل ماندهاست.

تفت آشیان، به اقدامات عمرانی سینما آزادی آبادان اشاره کرد و ابراز داشت: امسال برای این سینما خبرهای خوبی در راه داریم و بهزودی ‌‌آنها را اعلام خواهیم کرد، ضمن اینکه مراحل این اقدامات طبق روال در حال انجام است.

وی افزود: امیدواریم امسال سینماها بتوانند در نیمه دوم سال، شرایط بهتری را در اکران فیلم و جذب مخاطب تجربه کنند.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان خطاب به مسئولان فرهنگی و هنری استان، گفت: آنهایی که دغدغه فرهنگ و هنر را دارند، فقطدر روز سینما و یا مناسبت‌های فرهنگی به فکر تبریک گفتن نباشند، چراکه اگر به عرصه های فرهنگی و هنری به ویژه سینماها در تمامیفصل‌های سال توجه شود قطعا شاهد اتفاقات بهتری در این حوزه خواهیم بود.

تفت‌آشیان ادامه داد: متاسفانه بسیاری از مسئولین استان خوزستان به ویژه مسئولان فرهنگی و هنری حتی حاضر نسیتند برای تبریکاین روز به سینما‌داران و یا سینماگران یک پیام متنی ارسال کنند و این عدم توجه به حوزه سینمایی نیز باعث وضعیت موجود سینماهایاستان شده است. در همه استان‌ها توجه ویژه‌ای به سالن داران و سینماداران می شود ولی متاسفانه در استان خوزستان این اتفاق رخنمی دهد.

وی با بیان اینکه سینماهای استان خوزستان نیاز به حمایت همه‌جانبه مسئولان دارند، تاکید کرد: تمام سینماهایی که در استانخوزستان فعالیت می کنند به سختی امورات خود را می گذرانند و اگر حمایت مسئولین نباشد و آنها پای سینماها نایستند قطعا درسال‌های آینده شاهد کم‌شدن سالن‌ها و سینماها در سطح استان خوزستان خواهیم بود.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان، یکی از مشکلات سینماها را بحث تبلیغات شهری عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانهسینماهای استان خوزستان، در این زمینه دچار مشکلات فراوانی هستند که امید است به زودی شرایطی ایجاد شود تا محل‌هایی برایتبلیغات محیطی سینماها در نظر گرفته شود.

وی گفت: از واحد‌های فرهنگی ادارات نیز انتظار می رود حداقل سینماها را جزو موظفی خود بدانند و از این عرصه به صورت‌هایمختلف با تبلیغات محیطی، خرید بلیط، بحث های فرهنگی برای پرسنل و ‌… حمایت کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، تفت‌آشیان در پایان گفت: امید می رود امسال و سال‌های آینده با حمایت‌های ویژه مسئولان ازسینما، بتوانیم خدمات بهتری را به مخاطبان پر تعداد هنر هفتم در استان خوزستان ارائه دهیم و شاهد روزهای خوب سینماهای استانباشیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین