داستان غرق شدن مرکز استان خوزستان پس از کوچکترین بارندگی ادامه دارد ؛  لزوم ورود دادستان به آبگرفتگی های اهواز/هزینه های کلان دفع آبهای سطحی کجا هزینه شد؟

داستان غرق شدن مرکز استان خوزستان پس از کوچکترین بارندگی ادامه دارد ؛   لزوم ورود دادستان به آبگرفتگی های اهواز/هزینه های کلان دفع آبهای سطحی کجا هزینه شد؟

بی‌توجهی و عملکرد غیرکارشناسی در اهواز تا کی ادامه دارد تا کی شهروندان باید چوب عمل نابخردانه برخی مسئولان را بخورند؟!

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، طبیعتاً همه از بارش باران خوشحال می‌شوند اما این مساله در اهواز فرق می‌کند شهروندان از بارش باران و آب گرفتگی معابر و خیابان‌ها واهمه دارند.

با توجه به اینکه هرساله شهروندان با مشکل و معضل آب گرفتگی دست و پنجه نرم می‌کنند و طبق معمول مسئولان مربوطه وعده و وعید می‌دهند که امسال آبگرفتگی نخواهیم داشت می‌بینیم که هیچ یک از نقاطی که به گفته مسئولان ذی‌ربط مشکل آبگرفتگی حل شده، هنوز کماکان غرق در آب است و رفت و آمد شهروندان با مشکل روبه رو شده است.

تکرار مکررات جایز نیست اما مساله آبگرفتگی معابر در اهواز به یک موضوع طنز مبدل شده و از اهواز به عنوان استخر جهت مسابقات شنا یاد می‌کنند. این شوخی نه تنها خنده دار نیست بلکه درد‌آور است. چرا باید مرکز استان زر خیز خوزستان، کلانشهر اهواز با بارش ۲۰ میلی‌متر، غرق در آب شود و تمام رفت و آمد‌ها با مشکل روبه‌رو شود.

آیا خودروی مسئولان نیز پراید است که در میان راه از آب گرفتگی خیابان‌ها از کار می‌افتد؟! به لطف هوای پاک و عاری از آلاینده‌های خوزستان به ویژه اهواز با اولین بارش پاییزی بیماری بیماران تنفسی عود می‌کند و برای رسیدن به بیمارستان مسیر بیست دقیقه‌ای باید دو الی سه ساعت تحمل کند و درد بکشد.

بی‌توجهی و عملکرد غیرکارشناسی در اهواز تا کی ادامه دارد تا کی شهروندان باید چوب عمل نابخردانه برخی مسئولان را بخورند؟!

آبفا به بهانه لوله‌گذاری با کنده‌کاری‌ها و چاله‌های گوناگون نمای اهواز را بیش از پیش زشت و بی نظم کرده و این کنده‌کاری‌ها به غیر از آب گرفتگی بیشتر معابر تاثیر مثبتی نداشته است.

باسلام با توجه به بارش باران رحمت الهی 

در صورت مشاهده آبگرفتگی در سطح شهر جهت زحمت نیفتادن مردم لطفا فورا اطلاع بدهید پیگیری کنیم

این پیام متنی را نمی دانم کدام نهاد برای شهروندان ارسال کرده باید پاسخ دهیم که اگر کمی بصیرت داشته باشید نیاز نیست شهروندان اطلاع دهند همه جا غرق در آب است اما شما همچنان غرق در خواب!

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، اگر مسئولان به فکر به زحمت نیافتادن‌ شهروندان می‌بودند مشکل را در این چند سال به صورت ریشه‌ ای رفع می‌کردند. مردم از سخنرانی‌ها و وعده‌های پوچ و توخالی خسته شدند و اکنون ضرورت دارد دستگاه قضایی به موضوع آبگرفتگی ها ورود کند که مسئولان ذی ربط بودجه‌های اختصاص داده شده جهت دفع آبهای سطحی و رفع معضل آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها را کجا هزینه کرده اند و اگر جهت حل مشکل آبگرفتگی صرف شده چرا هیچ تغییراتی در زمینه رفع آبگرفتگی ها مشاهده نمی‌شود.

 

*گزارش: بوعذار*

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین