روزنامه نسیم خوزستان از بازخورد دستور رئیس قوه قضاییه با ترویج کنندگان فساد گزارش می دهد ؛ لزوم حضور میدانی دادستان‌ها در برخورد با مروجان کشف حجاب / ماموران پلیس در اجرای قانون حجاب و عفاف دقت بیشتری داشته باشند

روزنامه نسيم خوزستان از بازخورد دستور رئیس قوه قضاییه با ترویج کنندگان فساد گزارش مي دهد ؛     لزوم حضور میدانی دادستان‌ها در برخورد با مروجان كشف حجاب / ماموران پليس در اجراي قانون حجاب و عفاف دقت بيشتري داشته باشند

امروز دشمنان انقلاب و نظام با ترویج بی حجابی و کشف حجاب و با استفاده از برخی عوامل خودفروخته و فریب خورده در بحث حجاب و عفاف آرایش جنگی به خود گرفته است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، از آنجا که یکی از مسائل مهم امروز جامعه توجه به حجاب و پوشش اسلامی است، کسانی که دلسوز آینده کشور و دلسوخته ارزش‌های اسلامی هستند باید نگران این موضوع باشند چرا که امروز به صورت هدفمند، اهداف شومی از سوی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در این خصوص برنامه‌ریزی شده است.

رعایت هنجارهای اجتماعی و حفظ سلامت جامعه و لزوم دفاع از کرامت، منزلت و امنیت اخلاقی افراد جامعه به ویژه بانوان در نظام اسلامی امری واجب محسوب می شود که در کشورمان به واسطه جایگاه ارزشمند و مقدس زن، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار حاکمیت و دولتمران قرار دارد.

دو نکته مهم در خصوص رعایت پوشش اسلامی وجود دارد و آن این است که امروز بحثی که به عنوان کشف حجاب در جامعه مطرح شده نباید به عنوان یک پدیده صرفا اجتماعی و حادثه گذرا دست کم گرفته شود و لذا باید با علم عمیق این مسئله را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

البته جامعه اسلامی از بدو پیروزی انقلاب همواره با مسائل این چنینی دست‌ و پنجه نرم کرده و امروز مساله کشف حجاب و نه بدحجابی، از آن سوی مرزها مدیریت و هدایت می‌شود و میلیون‌ها دلار برای آن هزینه شده است و عناصر خودفروخته‌ای در شبکه‌های ماهواره‌ای آن را دنبال می‌کنند.

نگاه اول ما به این مسئله باید به نگاه عملیاتی تبدیل شود و ما باید آگاه باشیم که با یک شبیه خون و تهاجم سامان‌دهی شده فرهنگی از سوی دشمنان قسم‌خورده مواجه هستیم و نباید از دشمن غافل شویم چرا که تمامیت ارضی، فرهنگی و سیاسی کشور هدف قرار داده شده است.

اگر امروز کشوری به نام ایران وجود دارد مرهون مجاهدت و از خودگذشتگی و جانفشانی جوانانی است که در دامن زنان و مادران محجبه و با عفت تربیت یافتند و اکنون دشمنان به این نتیجه رسیدند که تا فرهنگ عفت و حیا و حجاب‌مداری در این سرزمین حاکم است، آنان نمی‌توانند به اهداف شوم خود در فروپاشی جامعه اسلامی دست پیدا کنند.

از این رو وقتی رضا خان به قدرت رسید، اولین اقدام او مبارزه با حجاب بود و امروز نیز دشمنان نظام اسلامی پس از گذشت یکصدسال باز هم همین برنامه‌ را در پیش گرفته‌اند تا بنیان خانواده‌های ایرانی را هدف قرار دهند.

امروز دشمنان انقلاب و نظام با ترویج بی حجابی و کشف حجاب و با استفاده از برخی عوامل خودفروخته و فریب خورده در بحث حجاب و عفاف آرایش جنگی به خود گرفته است.

لذا روی آوردن به هجمه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی توهین به محجبه‌ها و تشویق کشف حجاب با کارگیری بعضی از عوامل داخلی بی‌حیا و فریب دادن اقشار ناآگاه، بخشی از عملیات جنگی دشمن است.

امروز هر گونه کوتاهی در میراث حضرت زهرا (س) و هر گونه تساهل و تسامح از سوی مسئولان امر و بی‌تفاوتی از سوی آحاد جامعه نسبت به این مساله عملیات دشمن را برای ایجاد زخم‌های عمیق بر بدنه جامعه تشدید خواهد کرد، لذا از این رو وظیفه‌ مسئولان امر و هر فردی که پایبند به ارزش‌های انسانی و اسلامی است نهی از منکر به صورت لسانی است.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای رئیس دستگاه قضایی کشور در دیدار مهرماه امسال خود با معاونین قوه قضاییه به تمامی دادستان های کشور دستور انقلابی و جهادی در خصوص مبارزه با کشف حجاب و بی حجابی صادر نمودند و فرمودند دادستان‌ها در انتظار مصوبه مجلس نباشند و برای برخورد با متخلفان و هنجارشکنان از قانون فعلی استفاده کنند، در عین حال متاسفانه در بعضی از شهرهای استان خوزستان شاهد جولان برخی افراد تبلیغ کننده کشف حجاب در بازار و خیابان های اصلی هستیم که انتظار می رود دستگاه قضایی و دادستان‌های شهرهای استان خوزستان به وظیفه خود در برابر هنجارشکنان و عناصر دشمن عمل کنند، چراکه اگر سد بی‌حجابی شکسته شود تبعات جبران‌ناپذیر آن جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

لذا می طلبد دادستان های شهرهای خوزستان برای مقابله با معدود افرادی که اقدام به هنجارشکنی می کنند به طور جدی تر ورود کنند، چراکه رواج برهنگی، بدپوششی و بی حجابی منجربه برهم زدن آرامش زن و مرد‌ در خانواده، گسترش طلاق، آسیب های اجتماعی، کاهش ارزش خانواده به ویژه زن و جامعه اسلامی می شود.

در قانون، مجازات جرم تشویق و ترغیب دیگران به کشف حجاب بسیار سنگین تر از عمل به جرم کشف حجاب است چرا که تشویق و ترغیب به کشف حجاب یکی از مصادیق بارز تشویق به فساد محسوب می شود.

امروز در برخی از اماکن عمومی سطح استان خوزستان کشف حجاب در مقابل ماموران پلیس به عینه مشاهده می شود ولی نیروهای انتظامی بدون حتی ذره ای توجه به این مهم با قانون شکنان و مروجان فساد برخورد نمی کنند و همین امر باعث گستاخی قانون شکنان و تروج کنندگان کشف حجاب شده است به همین جهت انتظار می رود فرمانده انتظامی فراجا خوزستان در این خصوص چاره اندیشی کند.

در این راستا دادستان های شهرهای خوزستان به عنوان مدعی العموم و متولی اصلی با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان جدای از دریافت گزارشات مردمی و پیگیری جدی، با حضور میدانی و نظارت و مراقبت بیش از پیش، نقش پر رنگ تری را در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی ایفا کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، همواره قوه قضائیه و پلیس خدمتگزار در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی و مبارزه بافساد قرار داشته و دارند و انتظار می رود این دو نهاد انقلابی با مبلغان کشف حجاب برخورد قاطع و جدی تری داشته باشند چراکه همین معدود افرادی که در خیابان ها مروج فساد و کشف حجاب هستند نسل جدید را به انحراف کشانده و ارزش های دینی جامعه اسلامی را به خطر می اندازند.

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین