ضرورت آموزش معارف مهدویت در هیئت‌های ورزشی

ضرورت آموزش معارف مهدویت در هیئت‌های ورزشی

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خوزستان در دیدار با مدیر‌کل ورزش و جوانان استان بر آموزش جوانان و اعضای هیئت‌های ورزشی در زمینه معارف مهدوی تأکید کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سیداحمد پورفرجی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) استان، در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان بر آموزش جوانان و اعضای هیئت‌های ورزشی در زمینه معارف مهدوی تأکید کرد و  اظهار داشت: با توجه به نقش ارزنده این اداره در ترویج معارف مهدوی، یادگیری معارف مهدوی، راه هدایت و موفقیت جوانان است.

حمید بنی‌تمیم، مدیرکل ورزش و امور جوانان خوزستان نیز گفت: خانه جوان محلی برای پیگیری مأموریت‌های معاونت جوانان و ارائه خدماتی به افراد جوان در جامعه است.

وی با اشاره به خانه جوان افزود: آموزش معارف مهدوی در کنار مشاوره پیش و پس از ازدواج، اعتیاد و همچنین مشاوره اشتغال برای جوانان در اولویت قرار خواهد گرفت و تمام اختیارات و امکانات را برای یادگیری آموزه‌های مهدوی جوانان به‌کار خواهیم گرفت.

برگزاری دوره‌های حضوری و مجازی تربیت مربی، شرکت در همایش‌های مهدویت برای جوانان، مؤسسات مردم‌نهاد و اعضای هیئت‌های ورزشی و توزیع بروشور از موضوعات این گفت‌و‌گو بود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین