تداوم تلاش ها در راستای ایجاد عدالت آموزشی در استان خوزستان

تداوم تلاش ها در راستای ایجاد عدالت آموزشی در استان خوزستان

مدیر کل نوسازی در ادامه با تاکید بر ایجاد افزایش فضای اموزشی استاندارد در استان عنوان کرد : با بهره برداری از این پروژه ها ۱۷۷ کلاس درس به سرانه فضای آموزشی استان خوزستان افزوده میشود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمد سعیدی پور در خصوص پروژه های تکمیل شده در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۲ اظهار داشت : ۳۹ مدرسه در استان خوزستان با همت و تلاش جهادی همه خدمت گذاران مردم در اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان تکمیل و آماده بهره برداری هستند .

مدیر کل نوسازی در ادامه با تاکید بر ایجاد افزایش فضای اموزشی استاندارد در استان عنوان کرد : با بهره برداری از این پروژه ها ۱۷۷ کلاس درس به سرانه فضای آموزشی استان خوزستان افزوده میشود .

محمد سعیدی پور در ادامه خاطر نشان کرد: زیر بنای این پروژه ها ۱۷ هزار متر مربع است وی در خصوص پروژه های تحویلی در ۶ ماه نخست سال نیز گفت : افتتاح ۱۳۹ پروژه با ۵۲۳ کلاس درس قدم بسیار مهم و ارزشمند است که برای آینده سازان کشورمان برداشته شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان همچنین گفت : پروژه های افتتاح شده در سال ۱۴۰۲ با اولویت استاندارد سازی فضاهای آموزشی در مناطق عشایری و روستایی میباشد .

سعیدی پور در خصوص برچیدن مدارس سنگی که یکی از اهداف اداره کل نوسازی مدارس استان است نیز عنوان کرد : در نیمه دوم امسال ۴۷ کلاس سنگی در راستای ایجاد عدالت آموزشی در استان حذف و کلاس درس استاندارد و تجهیز شده در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت ساخت مدرسه و لزوم ایجاد فضای مناسب توام با آرامش برای کودکان استثنایی بیان کرد: ساخت ۵ مدرسه با ۴۰ کلاس درس برای دانش آموزان استثنایی در سراسر استان یک دستاورد مهم است که در چندین سال اخیر بی سابقه بوده است .

در پایان محمد سعیدی پور مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان با قدر دانی از خیرین مدرسه ساز که همیشه یار و همراه بودند تا لبخند شادی بر لب دانش آموزان نقش ببند گفت :سال ۱۴۰۲ در مجموع خوزستان با تحویل ۱۷۸ مدرسه با ۷۰۰ کلاس درس و زیر بنای بالغ بر ۶۲ هزار متر مربع توانسته در امر مهم مدرسه سازی جزء برترین و شاخص ترین استانها در کشور ثبت شود .

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین