منصور پورحیدری: هیچ دلخوری از وزارت ورزش ندارم

منصور پورحیدری: هیچ دلخوری از وزارت ورزش ندارم

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص عدم حضور خود در فهرست جدید این باشگاه گفت: هیچ مسئله خاصی بین من و وزارت ورزش وجود نداشته و دلخوری از آنها ندارم. منصور پورحیدری در خصوص عدم حضور خود در لیست جدید هیات مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: هیچ مسئله خاصی بین من و وزارت ورزش وجود ندارد و تصمیمی بوده که وزارت ورزش گرفته است. آنها تصمیم به تغییرات گرفته‌اند و هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی در این باره ادامه داد: فرقی نمی‌کند که من در هیات مدیره باشم یا نه. این سیستم کار خود را انجام می‌دهد. مهم استقلال است. آقایانی که آمده‌اند هم باید هر چه سریع‌تر مدیرعامل را معرفی کنند تا استقلال بتواند به وضعیت خود سر و سامان بدهد.

پورحیدری درباره اعضای جدید هیات مدیره گفت: نجف نژاد سال‌ها در هیات مدیره شده و دیگر کم کم دارد فنی هم می‌شود. کردنوری که از خود استقلال است. هم از نظر فنی کارش را بلد است و هم به لحاظ مدیریتی شرایط خوبی دارد. معینی هم از جمع استقلال است که قبلا در هیات مدیره حضور داشته ولی جهانیان را نمی‌شناسم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از این تصمیم وزارت ورزش دلخور نیست، گفت: اصلا ناراحت نیستم. سال‌ها قبل هم در استقلال نبودم ولی هر زمان که کمکی از دستم بر آمده بود این کار را انجام دادم.

عضو پیشین هیات مدیره استقلال در خصوص وضعیت افشارزاده هم عنوان کرد: باید دید خودش در این باره چه تصمیمی می‌گیرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین