مجری جدید «تخت گاز» بی‌بی‌سی معرفی شد

مجری جدید «تخت گاز» بی‌بی‌سی معرفی شد

بی‌بی‌سی نام مجری جدید برنامه «تخت گاز» را که با اخراج جرمی کلارکسون بلاتکلیف مانده بود، اعلام کرد.
کریس اوانز از شخصیت‌های شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی بی‌بی‌سی به عنوان جایگزین جرمی کلارکسون معرفی شد. او که هیچ ارتباطی با کریس اوانز بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» ندارد، به عنوان مجری سری جدید برنامه پرطرفدار «تخت گاز» انتخاب شد.
بی‌بی‌سی دیروز با اعلام این خبر افزود: اوانز یک قرارداد سه ساله برای سری جدید این برنامه پرطرفدار امضا کرده است. همچنین گفته شده که تولید فصل ۲۳ این مجموعه ظرف چند هفته آینده شروع می‌شود و در بریتانیا و دیگر کشورها تولید خواهد شد تا از اوایل ۲۰۱۶ روی آنتن برود.
اوانز هم در بیانیه‌ای گفت بسیار هیجانزده است چون «تخت گاز» برنامه محبوبش بود و این برنامه نتیجه ذهن‌های خلاقی بود که عشق ماشین را درک می‌کردند. او در توییتر نوشت: اولین توییت به عنوان مجری «تخت گاز». می‌خواهم بگویم جرمی، ریچارد و جیمز بزرگترین هستند. و من البته برنامه صبحگاهیR۲ را ترک نمی‌کنم.
کیم شیلینگلا کنترل کننده بی‌بی‌سی ۲ و ۴ نیز گفت کریس اوانز به عنوان کسی که عاشق اتومبیل است کاملا شناخته شده است و او می‌تواند این عشق را با توانایی‌های دیگرش ترکیب و ارایه کند.
جرمی کلارکسون به خاطر کتک‌کاری با تهیه‌کننده برنامه «تخت گاز» اخراج شد. این برنامه ۳۵۰ میلیون تماشاکننده در سراسر جهان و سالانه ۵۰ میلیون پوند درآمد داشت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین