آل‌نعمه: مدیران نباید حرف اسکوچیچ را می‌پذیرفتند

آل‌نعمه: مدیران نباید حرف اسکوچیچ را می‌پذیرفتند

مدافع میانی تیم فوتبال فولاد خوزرستان که در فهرست مازاد این باشگاه قرار گرفت تأکید کرد که هرگز فکر نمی‌کرده چنین رفتاری با او انجام داشته باشند.
احمد آل‌نعمه در مورد جدایی‌اش از فولاد خوزستان گفت: من یک سال دیگر با باشگاه فولاد قرارداد داشتم اما مسئولان باشگاه گفتند که اسکوچیچ مرا نمی‌خواهد. بالاخره او سرمربی تیم است و خودش در مورد بازیکنان تصمیمی می‌گیرد. من دوست داشتم دینم را به شهرم ادا کرده و همچنان برای فولاد بازی کنم اما سرمربی تیم چنین تصمیمی را گرفت و نمی‌دانم چه بگویم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا از اسکوچیچ بابت این تصمیم ناراحت است، تأکید کرد: ناراحت شدن یا نشدن من مهم نیست و نمی‌دانم چه بگویم. تمام تلاشم را در فولاد انجام دادم و عملکرد بدی هم در این تیم نداشتم. در آسیا و لیگ برتر هم بهترین خط دفاعی را داشتیم و این موضوع نشان می‌دهد که بچه‌ها چقدر تلاش کردند و چه عملکردی داشتیم. الان حرف خاصی ندارم ولی بعد از اینکه قراردادم را با تیم جدیدم امضا کردم، بیشتر حرف می‌زنم.
مدافع میانی فوتبال فولاد خوزرستان در فصل گذشته همچنین خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کردم چنین رفتاری با من صورت بگیرد. فولاد تیم من است و در این تیم سابقه دارم. شما ببینید دیگر تیم‌ها مقابل بازیکنان قدیمی خود چه رفتاری دارند و آن را با رفتاری که با من صورت گرفت، مقایسه کنید. اسکوچیچ مرا نخواست و با نظر او در لیست مازاد قرار گرفتم اما مسئولان فولاد نباید حرف او را قبول می‌کردند. آل‌نعمه در مورد اینکه فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد، گفت: چند پیشنهاد دارم و به زودی در این مورد تصمیم خواهم گرفت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین