خوردبین: برای دیدن لیست بازیکنان اصرار نکردم

خوردبین: برای دیدن لیست بازیکنان اصرار نکردم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که فهرست مدنظر برانکو را برای جذب بازیکنان جدید ندیده است.
محمود خوردبین در خصوص علت غیبت کریم باقری در تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: باقری در مسافرت شمال است و به محض بازگشت به تهران در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می‌کند. فکر نمی‌کنم باقری مشکلی برای حضور در تمرینات داشته باشد.

وی در مورد شرایط دو بازیکن کروات مد نظر برانکو که صبح روز گذشته در درفشی‌فر حضور پیدا کردند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم کار این دو بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس تمام شده باشد.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره لیست بازیکنان مازاد و مورد نیاز برانکو برای فصل جدید عنوان کرد: واقعیت این است که من فهرست مورد نظر برانکو را ندیده‌ام، یعنی اصرار نکردم که فهرست را به من نشان بدهد تا حرف و حدیثی پیش نیاید. زمان مدیر قبلی کاری نکردم آن فرد به من گفت «دزد»! حالا اگر از فهرست خبر داشتم چه اتفاقاتی ممکن بود رخ دهد؟

خوردبین در مورد اینکه چرا مدیریت باشگاه پرسپولیس برای برخی از بازیکنان این تیم که به باشگاه می‌آیند وقت ندارد، گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داده اما طاهری به من گفت بازیکنانی که مورد نظر برانکو نیستند سریع به باشگاه بیایند تا رضایت‌نامه‌هایشان صادر شود. به عنوان مثال ۳ روز است که با نورمحمدی تماس می‌گیرم که به باشگاه بیاید.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنان بزرگ این تیم در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کنند، اظهار داشت: خیلی از بازیکنان با باشگاه قرارداد ندارند و نظراتشان را هم به مسئولان اعلام کردند به خاطر همین منتظر هستند تا تکلیفشان با باشگاه روشن شود.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص انتقال احتمالی محمد نوری به لیگ قطر گفت: مسلماً خود نوری هم دوست دارد در پرسپولیس بماند اما باید ببینیم چه سرنوشتی در انتظار نوری است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین