مبادلات مرزی خوزستان ساماندهی می‌شود

مبادلات مرزي خوزستان ساماندهي می‌شود

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ​مبادلات مرزی استان جهت رونق صادرات و بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان، ساماندهی می‌شود.
یونس حسین ن‍ژادیان اظهار کرد:​ در اولین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان مقرر شد تا دستگاه‌های اجرایی مربوطه پیشنهادات خود را طی یک هفته در رابطه با بهبود معیشت مرزنشینان ارایه دهند تا بر اساس این پیشنهادات تصمیمات نهایی گرفته شود.
وی افزود: با اجرای قانون ساماندهی مبادلات مرزی استان می‌توان خدمات خوبی را به مرزنشینان ارائه داد و به ویژه با فعال کردن کارت‌های هوشمند مبادلات مرزی و اجازه تجارت به مرزنشینان با این کارت‌ها، شاهد رونق تجارت در مرزهای استان و بهبود معیشت مرزنشینان باشیم.
حسین ن‍ژادیان تصریح کرد: ​از مسئولین استانی و کشوری انتظار داریم تزریق سهمیه ارزی به کارت​های هوشمند را بیشتر کنند تا مرزنشینان بتوانند با این کارت‌ها به کار صادرات و واردات مشغول شوند.
معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به کاهش صادرات در روزهای اخیر اظهار کرد: ​کاهش صادرات در ماه مبارک رمضان امری طبیعی است که هر سال اتفاق می‌افتد و پس از پایان این ماه، دوباره شاهد رشد تجارت در مرزهای استان به سمت عراق خواهیم بود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین