موسوی خواستار شد: مردم خوزستان از صندوق امانات بانک‌ها استفاده کنند

 موسوی خواستار شد: مردم خوزستان از صندوق امانات بانک‌ها استفاده کنند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: مردم این استان باید به‌منظور پیشگیری از سرقت از صندوق امانات بانک‌ها استفاده کنند.

به گزارش نیروی انتظامی خوزستان، سرهنگ سید رحمان موسوی اظهار کرد: استفاده شهروندان از صندوق امانات بانک‌ها در پیشگیری از سرقت تأثیر بسیار مثبتی دارد. شهروندان باید به‌منظور پیشگیری از وقوع سرقت از نگهداری طلاجات، وجوه نقد و اموال باارزش در منزل و محل کار خودداری کرده و از صندوق‌های امانات بانک‌ها برای نگهداری از اموال باارزش خود استفاده کنند.

وی افزود: متأسفانه بسیاری از مردم به دلیل هزینه نکردن، اموال و دارایی‌های باارزش خود شامل سکه‌های طلا و وجوه نقد را در گاوصندوق‌های منازل و حتی در کمد لباس نگهداری می‌کنند. این‌گونه کارها زمینه سرقت از منازل آنها را بیشتر کرده و نوعی سهل‌انگاری در نگهداری اموال محسوب می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: مردم می‌توانند با ثبت‌نام و پرداختن هزینه‌هایی جزئی به بانک از صندوق امانات بانک برای نگهداری اموال باارزش خود استفاده کرده و همیشه در آسودگی و آرامش کامل به سر ببرند.

موسوی در پایان گفت: در حال حاضر بانک سپه، تجارت و ملی در برخی از شهرهای خوزستان صندوق امانات دارند بنابراین شهروندان می‌توانند از خدمات صندوق امانات بانک‌ها با اطمینان کامل استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هم‌اکنون صندوق امانات بانک سپه در شهرهای دزفول، شوشتر، رامهرمز و صندوق امانات بانک تجارت و ملی نیز در شهرهای اهواز و دزفول راه‌اندازی شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین