فولاد از ورزشگاه تختی به غدیر نقل مکان می‌کند

فولاد از ورزشگاه تختي به غدير نقل مكان مي‌كند

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: ادامه دیدارهای خانگی فولاد در لیگ برتر کشور، در ورزشگاه ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز برگزار می‌شود.
حسین ‌ابن‌قاسم – اظهارکرد: از دیدار این هفته برابر صبا، تمام بازی‌های‌مان در ورزشگاه غدیر انجام می‌شود. تیم ما خود را برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند، به همین دلیل قصد داریم با بازی در این ورزشگاه، بازیکنان‌مان با زمین و محیط آن بیشتر آشنا شوند. زمین این ورزشگاه نیز خوب است و باید از آن استفاده کنیم.
وی در ادامه درخصوص محرومیت این تیم از یک دیدار بدون حضور تماشاگر به دلیل پرتاب شی از سوی یکی از تماشاگران به سمت داور مسابقه در دیدار فولاد و سپاهان بیان کرد: طی این حکم ما باید در یک بازی خانگی که احتمالا دیدارمان با صبا خواهد بود، بدون حضور تماشاگر بازی کنیم. ضمن این‌که به پرداخت ۱۰ میلیون تومان هم جریمه شدیم.
ابن قاسم با گله‌مندی از اقدام این تماشاگر گفت: این محرومیت و جریمه قابل توجه آن هواداری باشد که چنین کاری را انجام داد. این هوادار با پرتاب این شی به سمت داور چه کمکی به فوتبال استان کرد؟ آیا او واقعا هوادار فوتبال است؟ اسم او را چه می‌توانیم بگذاریم؟
وی در پایان درباره آمادگی تیم‌شان پیش از دیدار برابر صبای قم خاطرنشان‌کرد: تمرینات تیم از امروز آغاز می‌شود تا در نهایت برای این بازی آماده شویم. تیم ما در دیدار گذشته برابر فجرسپاسی بازی خوب و رو به جلویی را به نمایش گذاشت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین