ابن قاسم خبر داد: بازی بدون تماشاگر جریمه کمیته انظباطی برای باشگاه فولاد خوزستان

ابن قاسم خبر داد: بازی بدون تماشاگر جریمه کمیته انظباطی برای باشگاه فولاد خوزستان

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگر به عنوان جریمه در نظر گرفته شده از سوی کمیته انضباطی فوتبال ایران برای این تیم خبر داد.
محمد حسین ابن قاسم مهر گفت: به دنبال مسایل پیش آمده در دیدار فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان که به میزبانی فولاد خوزستان برگزار شد و حرکت ناشایست یکی از تماشاگرنماهای فولاد در پرتاپ شی ای به سوی سعید مظفری زاده داور بازی، کمیته انضباطی این تیم را با برگزاری یک بازی بدون تماشاگر جریمه کرد.
وی افزود: بر اساس این تصمیم دیدار تیم فولاد خوزستان و صبای قم از سری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر صورت می گیرد.
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه این بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه تختی اهواز انجام خواهد گرفت، عنوان کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته متاسفانه موفق به کسب رضایت برای برگزاری این بازی در ورزشگاه الغدیر اهواز نشدیم.
ابن قاسم در این خصوص تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا با نامه نگاری های لازم با هیات فوتبال خوزستان امکان انتقال تیم به وزشگاه الغدیر را فراهم آوریم تا از این پس تمرینات تیم فولاد در این ورزشگاه انجام بگیرد و سپس با پیگیری و ارسال درخواست به سازمان لیگ بتوانیم مجوز انجام بازیهای خانگی فولاد در ورزشگاه الغدیر را کسب کنیم.
فولاد خوزستان روز جمعه ۲۲ آذر در هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ میزبان صبای قم است. فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۲۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین