ناصری: ۴/۶ میلیارد تومان برای شبکه برق مسکن مهر آبادان هزینه شد/ تاکنون ۶۶۰ انشعاب واگذار شد

ناصری: 4/6 میلیارد تومان برای شبکه برق مسکن مهر آبادان هزینه شد/ تاکنون 660 انشعاب واگذار شد

رئیس اداره برق آبادان گفت: تاکنون ۴/۶ میلیارد تومان جهت ایجاد شبکه برق مسکن مهر هزینه شده است.
اکبر ناصری با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از این پول از منابع داخلی هزینه شده است، ۱۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، هشت کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۸۰ ترانس برق را بخشی از کارهای انجام شده در مسکن مهر عنوان کرد.
وی افزود: در زمان حاضر یک هزار و ۵۰۰ واحد به صورت صد در صد آماده برداشت از شبکه برق شده است.
رییس اداره برق آبادان با اشاره به واگذاری ۶۶۰ انشعاب برق در مسکن مهر اظهار کرد: متاسفانه به رغم آماده بودن انشعابات جهت واگذاری هیچ کس برای دریافت انشعاب تقاضایی ارائه نکرده است.
ناصری تصریح کرد: در چوئبده و اروندکنار نیز شبکه به طور کامل آماده واگذاری است اما استقبال خوبی نشده است، در مسکن مهر شطیط آبادان نیز استقبالی برای دریافت انشعابات برق صورت نگرفته است.
وی یادآور شد: برای تکمیل شبکه برق مسکن مهر نیاز به ۴/۸ میلیارد تومان پول داریم.
رییس اداره برق آبادان با بیان اینکه درآمدهای این شرکت از محل فروش انشعابات حاصل می شود، گفت: تاکنون بیش از یک سوم سهم آورده شرکت برق را در جهت ایجاد شبکه برق مسکن مهر هزینه کرده ایم ولی استقبال از دریافت انشعابات کم بوده است و اگر منابع اعتباری دیگری برای این منظور پیش بینی نشود نمی توانیم ادامه کار بدهیم.
ناصری افزود: متاسفانه به دلیل تعطیلی و عدم ادامه کار توسط برخی از تعاونی ها بسیاری از تجهیزات ما در آنجا به سرقت می رود که باید مسئولان ذیربط در این خصوص چاره اندیشی کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین