رطوبت در دو شهر خوزستان به ۹۰ درصد رسید/ تنفس سخت شد

رطوبت در دو شهر خوزستان به ۹۰ درصد رسيد/ تنفس سخت شد

رطوبت در دو شهر خوزستان به ۹۰ درصد رسید/ تنفس سخت شد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: میزان رطوبت در شهر ماهشهر ۹۳ درصد و در شهر شادگان نیز به ۹۰ درصد رسید.

کوروش بهادری اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی استقرار جریانات جنوبی تا آخر هفته را بر روی خوزستان نشان می دهد که به تناوب موجب بالارفتن رطوبت و پدیده شرجی به ویژه در مناطق جنوبی، ساحلی و مرکزی این استان خواهد شد.

وی افزود: روز گذشته جریانات گرم حاره ای، وضعیت پدیده شرجی و افزایش دما در بسیاری از نقاط استان حاکم بوده و همچنان هم ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: به دلیل وجود توده مرطوبی که در شمال و شمال شرقی است، احتمال افزایش ابر، رگبار پراکنده و در برخی نقاط نیز ناپایداری به صورت وزش باد قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود.

بهادری در ارتباط با میزان رطوبت شهرهای استان گفت: میزان رطوبت در شهرهای استان به ترتیب در ماهشهر ۹۳ درصد، در شادگان ۹۰ درصد، آبادان ۸۸ درصد، اهواز ۸۳ درصد، بستان ۸۲ درصد، هندیجان ۷۴ درصد، بهبهان ۷۲ درصد، امیدیه ۶۵ و شوشتر نیز ۶۱  درصد است.

وی عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر آبادان دمای هوای ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و ایذه با دمای هوای ۲۵ درجه سانتیگراد خنک ترین شهر استان بودند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در پایان گفت: پیش بینی می شود دمای هوای اهواز امروز حداکثر به ۴۷ درجه سانتیگراد و فردا حداقل به ۳۱ درجه سانتیگراد برسد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین