مشکلات پیمانکار تقاطع چهارشیر اهواز حل شد

مشکلات پیمانکار تقاطع چهارشیر اهواز حل شد
چهارشیر شهید بندر اهواز شهردار اهواز گفت: خوشبختانه مشکلات پیش آمده با پیمانکار تقاطع چند سطحی شهید بندر(چهارشیر) اهواز حل شده و به‌زودی فعالیت‌های ساخت آن آغاز می‌شود.

سید خلف موسوی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم کلنگ زنی سرای محله کوی فرهنگیان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این سرای محله با اعتبار سه میلیارد تومان و در مساحتی حدود دو هزار مترمربع احداث می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان در زمینه عمران فرهنگی شهر اهواز هزینه شد که خوشبختانه این میزان اعتبار در سال جاری افزایش یافته است. به‌طور حتم رشد فضاهای فرهنگی در هر منطقه باعث افزایش مراوده‌های اجتماعی شهروندان و پیوند بین آنها خواهد شد.

موسوی با اشاره به پروژه تقاطع چند سطحی شهید بندر(چهارشیر) گفت: خوشبختانه مشکلات به وجود آمده با پیمانکار این پروژه حل‌وفصل شد و به‌زودی برنامه‌ای زمان بندی شده برای افتتاح فاز اول آن اعلام خواهد شد.

شهردار اهواز همچنین با اشاره به وضعیت آرامستان جدید شهر اهواز گفت: با توجه به اینکه ظرفیت آرامستان فعلی در آستانه تکمیل شده است، برای این منظور باغ فردوس در نظر گرفته‌شده که خوشبختانه این منطقه زیر ساخت‌های لازم را برای تبدیل به یک آرامستان در اختیار دارد. تنها باید با تعامل مسیر ورودی این باغ را که متعلق به شرکت نفت است را ایمن و برای تردد آماده کنیم.

محمد صفری معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز نیز با حضور در این مراسم عنوان کرد: خوشبختانه در سال جاری، شهرداری اهواز فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی متعددی همچون احداث زیرگذرها و فرهنگسراها در دستور کار خود قرار داد.

وی با تأکید به نقش مهم شهروندان در توسعه یک شهر افزود: به‌صورت معمول، احداث هر فرهنگسرا با هدف مشارکت شهروندان در فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین