۲۰ تروریست در نشست حل اختلاف «النصره» و «احرارالشام» در ادلب کشته شدند

۲۰ تروریست در نشست حل اختلاف «النصره» و «احرارالشام» در ادلب کشته شدند

عناصر تروریستی «جبهه النصره» و «احرارالشام» در منطقه «سلقین» در استان ادلب سوریه نشستی را برای پایان دادن به اختلافات خود برگزار کرده بودند که جنگنده‌های روس این محل را هدف قرار دادند و در پی آن ۲۰ تروریست کشته شدند.

خبرگزاری فارس: ۲۰ تروریست در نشست حل اختلاف «النصره» و «احرارالشام» در ادلب کشته شدند

 ۲۰ عنصر تروریستی «جبهه النصره» و «احرار الشام» در پی حملات هوایی روسیه در «سلقین» واقع در استان «ادلب» (شمال غرب سوریه) کشته شدند.

شبکه خبری «روسیا الیوم» امروز دوشنبه گزارش داد، عناصر تروریستی «جبهه النصره» و «احرار الشام» قرار بود با میانجیگری گروه تروریستی «فیلق الشام» با یکدیگر مصالحه کنند، ولی مرکز برگزاری جلسه آنها مورد هدف حملات هوایی قرار گرفت.

منابع وابسته به معارضان اما اعلام کردند که در پی این حملات ۲۰ نفر کشته شده‌اند و این گروه‌ها برای فرونشاندن تنش میان خود جلسه‌ای برگزار کرده بودند.

از سوی دیگر، وبگاه خبری «أخبار السعودیه» اعلام کرد که النصره با احرار الشام توافق نامه مکتوبی داشته است که بر اساس آن به اختلافات خود در سلقین و حارم پایان دهند.

به گزارش این وبگاه، بر اساس بیانیه‌ای که «أبو الیزید تفتناز» مسئول دفتر رسانه‌ای احرار الشام شامگاه یکشنبه اعلام کرد دو طرف توافق کرده‌اند که قاتل «أبو مسلم الدیری» را به طرف سوم یعنی «کتائب الایمان» تحویل دهند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین