رونی: یونایتد باید در CL حضور داشته باشد

رونی: یونایتد باید در CL حضور داشته باشد

وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد عنوان کرد که تیمش باید در چمپیونزلیگ حضور داشته باشد تا بتواند بازیکنان بزرگ را به خدمت بگیرد.


یونایتد در طول تابستان بازیکنانی نظیر شواین اشتایگر، اشنادرلین و دیپای را به خدمت گرفته ولی چندین بازیکن نیز از دست داده است.نیکلاس اوتامندی و پدرو از اهداف یونایتد بودند که به سیتی و چلسی پیوستند و حال شیاطین سرخ در تلاش برای جذب مولر و نیمار هستند. یونایتد در دیدار رفت پلی آف چمپیونزلیگ، موفق شد بروژ را ۳-۱ شکست دهد و در آستانه بازگشت به چمپیونزلیگ قرار دارد.

رونی در این رابطه گفت:” یونایتد باشگاه بزرگی است ولی به بازیکنان وابسته است. وقتی من به این تیم پیوستم، می‌خواستم در باشگاهی بازی کنم که در چمپیونزلیگ حضور دارد. مشخصا یونایتد در جذب بازیکنان بزرگ به مشکل نمی‌خورد ولی بازیکنان بزرگ می‌خواهند در چمپیونزلیگ باشند بنابراین صعود به چمپیونزلیگ بسیار مهم است.”

رونی درباره عدم حضور تیمش در چمپیونزلیگ گفت:” برای بخش اقتصادی باشگاه، حضور در چمپیونزلیگ مهم است. همچنین بازیکنان هم می‌خواهند در زمین حضور داشته باشند و در این رقابت شرکت کنند. خیلی مهم است که کار را تمام کنیم. از اینکه چمپیونزلیگ را تماما از خانه تماشا کردم لذت نبردم. کمی عجیب بود.بازی‌ها ار از تلویزیون تماشا می‌کردم. باید این کار را انجام می‌دادم. باید بازی بهترین تیم‌های اروپایی را تماشا کرد و از آن لذت برد. بازگشت به رقابت ها مقابل بروژ اتفاق خیلی خوبی بود. وقتی موسیقی چمپیونزلیگ پخش می‌شود، موهای بدنم سیخ می‌شوند. باشگاهی در اندازه‌های یونایتد باید در چمپیونزلیگ باشد.”

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین