فرزاد اژدری در گفتگو با مهر: «همکلاسی» هنوز حامی مالی ندارد/ نگاه مثبت به یک تفکیک جشنواره‌ای

فرزاد اژدری در گفتگو با مهر: «همکلاسی» هنوز حامی مالی ندارد/ نگاه مثبت به یک تفکیک جشنواره‌ای
فرزاد اژدری کارگردان سینمای کودکان و نوجوانان معتقد است جداسازی بخش کودک از نوجوان در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان تصمیم درستی است.

فرزاد اژدری که بیشترین تمرکز کاری‌اش بر ساخت فیلم برای کودکان است درباره تغییرات جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان گفت: نظر دادن درباره تصمیم‌هایی که اخیرا برای جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوان گرفته شده، زود است و ترجیح می دهم مانند بسیاری از فیلمسازان منتظر نتیجه بمانم.

وی ادامه داد: البته فکر می کنم جداسازی بخش کودک از نوجوان تصمیم خوبی است و این اتفاق باعث می شود هم مخاطب کودک هم نوجوان تکلیفش با جشنواره و آثارش روشن باشد.

اژدری درباره فیلمنامه «همکلاسی» که قصد ساخت آن را دارد، بیان کرد:‌ پس از ساخت «عملیات مهدکودک»، فیلمنامه «همکلاسی» را آماده کردم و پروانه مرزبان به عنوان تهیه‌کننده مجوز ساخت را گرفته ولی متاسفانه سرمایه‌گذار پیدا نمی کنیم.

کارگردان فیلم «عملیات مهدکودک» یادآور شد: برای تامین بودجه به مراکز مختلفی مراجعه کردیم اما هیچ نهاد و مرکز مرتبطی روی خوش نشان نداد. البته وضعیت همه فیلم ها به همین منوال است و اصولا چرخه تولید در سینما دچار رکود شده است. از همین رو باید منتظر بمانیم تا سرمایه لازم برای تولید تامین شود.

وی با اشاره به داستان فیلم «همکلاسی» گفت: داستان این فیلم سینمایی درباره یک دختر به نام نیلوفر است که با رفتار و گفتار مثبت خود همکلاسی‌هایش را با خود همراه می‌کند.

اژدری در پایان درباره اکران فیلم «وروجک ها» بیان کرد: دوست داشتم فیلمم را همزمان با آغاز ماه مهر اکران کنم، اما به دلیل نزدیک شدن به ماه محرم و صفر اکران آن را به بعد از ماه محرم و صفر موکول کردیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین