استقبال «معارضان سوری» از حملات صهیونیست‌ها به غیرنظامیان در «قنیطره»

استقبال «معارضان سوری» از حملات صهیونیست‌ها به غیرنظامیان در «قنیطره»

معارضان سوری ضمن استقبال از حملات رژیم صهیونیستی به منطقه «جولان» اشغالی از این رژیم خواستند که برای سرنگونی دولت سوریه با آنها تعامل مثبت داشته باشد.

خبرگزاری فارس: استقبال «معارضان سوری» از حملات صهیونیست‌ها به غیرنظامیان در «قنیطره»

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد جمعه گذشته یک خودرو را در روستای «الکوم» واقع در استان «قنیطره» ‌هدف قرار داد که به کشته شدن ۵ غیر نظامی منجر شد.

روزنامه «معاریو» اسرائیل به نقل از یک منبع معارض که نخواست نامش فاش شود گزارش داد که «معارضان از حمله اسرائیل به سوریه‌ استقبال می‌کنند؛ حمله‌ای که دشمن مشترک آنها را هدف قرار می‌دهد».

این روزنامه همچنین اعلام کرد که «با یکی از معارضان سوری حاضر در مرزهای ترکیه» تماس گرفته و این اظهارات را بیان کرده است.

به گزارش این روزنامه، این منبع معارض از «روابط میان طرف‌های معارض سوری و طرف های اسرائیلی» خبر داد ولی ماهیت این روابط را افشا نکرد.

وی همچنین گفت: «اسرائیل باید در سوریه به اقدامات بیشتری دست بزند. ما از اسرائیل انتظار داریم که به صورت مثبت با ارتش آزاد سوریه و گروه‌های میانه رو سوریه تعامل کند تا نظام سرنگون شود».

معارضان سوری از جمله «کمال اللبوانی» به صورت علنی و مخفیانه بارها به اراضی اشغالی رفته و با مقامات اسرائیل دیدار کرده‌اند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین