ارتش سوریه شهرک «خربه الناقوس» در منطقه سهل الغاب را آزاد کرد

ارتش سوریه شهرک «خربه الناقوس» در منطقه سهل الغاب را آزاد کرد

یگان‌های ارتش سوریه در جدیدترین عملیات خود در ریف‌های حماه و ادلب موفق شدند، شهرک «خربه الناقوس» در منطقه «سهل الغاب» را آزاد کنند.

خبرگزاری فارس: ارتش سوریه شهرک «خربه الناقوس» در منطقه سهل الغاب را آزاد کرد

عملیات نظامی یگان‌های ارتش سوریه در منطقه راهبردی «سهل الغاب»، واقع در ریف حماه و ریف ادلب علیه گروه‌های تروریستی درحالی ادامه دارد که این نیروها موفق شدند، یک شهرک را در این منطقه آزاد کنند.

منابع آگاه میدانی سوری اعلام کردند که یگان‌های ارتش سوریه در جدیدترین عملیات نظامی خود در منطقه سهل الغاب موفق شدند، شهرک «خربه الناقوس» را که در تصرف گروه‌های تروریستی تکفیری وابسته به ائتلاف تروریستی موسوم به «جیش الفتح» به سرکردگی «جبهه النصره» بود را آزاد و مواضع خود در این شهرک و مناطق اطراف آن را تثبیت و تحکیم کنند.

به گفته این منابع آگاه ارتش سوریه پس از آزادسازی این شهرک پیشروی خود را به سمت شهرک‌های «المنصوره» و «تل واسط» در میان درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش سوریه با عناصر مسلح وابسته به ائتلاف جیش الفتح آغاز کردند.

در این راستا نیروی هوایی ارتش سوریه نیز مواضع گروه‌های مسلح تروریستی در شهرک‌های تل سلمو، الحمیدیه، البشیریه، المنصوره، قسطون، المشیک، زیزون الجدیده و تل زجرم در ریف‌های ادلب و حماه را هدف قرار داد و منهدم کرد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین