پیشتازی نفت و گاز مارون در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی

پيشتازي نفت و گاز مارون در زمينه بهينه سازي مصرف انرژي

نشست مشترک مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در ستاد مرکزی این شرکت و با هدف یافتن زمینه های همکاری و آشنایی با پتانسیل های موجود در شرکت مارون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، مهندس مسعود باغبان، سرپرست این شرکت ضمن گرامیداشت هفته دولت به  تکالیف ابلاغ شده از طرف رهبر معظم انقلاب در بند ۷ سیاستهای کلی اصلاح الگوی مصرف اشاره کرد و گفت: صرفه جویی در مصرف انرژی با اعمال مجموعه ای متعادل از اقدامات قیمتی و غیرقیمتی به منظور کاهش مستمرشاخص شدت انرژی کشور در برنامه های ما نیز گنجانده شده است.

وی به اقدامات صورت گرفته در شرکت  بهره برداری نفت و گاز مارون در  راستای اصلاح الگوی مصرف و ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی اشاره کرد و افزود: استفاده از انرژی خورشیدی جهت تامین  روشنایی چاههای دور دست، تولید پراکنده برق بواسطه مولد گاز سوز،طراحی و ساخت دستگاه جریان نگار مارون،طراحی و ایجاد سامانه جمع آوری داده های سرچاهی، بهینه سازی سیستم کولرهای تقویت فشارگاز، طراحی و ساخت تفکیک گر سیار نفت و بکارگیری دستگاه فراورش سیار نفت و دیگر موارد را می توان از عموده اقدامات شرکت در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی دانست.

مهندس باغبان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را یک شرکت دانش محور خواند و افزود: کسب عنوان برترین سازمان کشور در زمینه رشد چشمگیر شاخص های مدیریت دانش و قرار گرفتن در جمع پنج سازمان دانشی برتر ایران  مرهون در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و متبحر است.

مهندس سیفی، مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در بیان نتایج این نشست اذعان داشت: شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در میان ۱۶۰ شرکت تابع وزرات نفت پیشگام است و بهترین گزینه برای پایلوت پروژه های آتی مرتبط با بهینه سازی مصرف انرژی خواهد بود.

 

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین