ایندیپندنت گزارش داد؛ آموزش آموزه‌های افراطی ضدیهود و نفرت از غیریهودیان به کودکان یهودی در مدارس انگلیس

ایندیپندنت گزارش داد؛ آموزش آموزه‌های افراطی ضدیهود و نفرت از غیریهودیان به کودکان یهودی در مدارس انگلیس

دروس مدارس یهودی انگلیس کودکان را افراطی و نسبت به جهان بیرون یهود بدبین می‌کنند.

خبرگزاری فارس: آموزش آموزه‌های افراطی ضدیهود و نفرت از غیریهودیان به کودکان یهودی در مدارس انگلیس

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت به اسنادی دست یافته است که بر اساس آن معلوم شد کودکان سه ساله یهودی ساکن انگلیس دروسی را فرا می‌گیرند که افراد غیر یهودی را شیطان معرفی می‌کند.

فردی که این اسناد را دراختیار ایندیپندنت قرار داد خواسته نامش فاش نشود و گفته است که کودکان سه یا چهار ساله یهودی در مدارس یهودی انگلیس آموزش‌ می‌بینند که افراد غیریهود را با عبارات توهین آمیز به این کودکان خردسال معرفی می‌کنند.

یکی از معلمانی که در مدارس یهودی انگلیس به کودکان خردسال تدریس می‌کرد نیز گفته است این آموزه‌ها به عنوان بخشی از عبادات یهود به کودکان آموزش داده می‌شود و یهودیان در طول تحصیلات نسبت به جهان خارج از یهود به شدت بیمناک می‌شوند.

وی ادامه داد این آموزه‌ها دقیقا به مساله هولوکاست مربوط نمی‌شود اما به کودکان یاد داده می‌شود از تهدید غیر یهودیان به شدت بترسند و به دلیل آنچه در گذشته غیر یهودیان علیه یهودیان مرتکب شدند، نسبت به آنان بدگمان باشند.

این معلم سابق مدارس یهودی انگلیس همچنین گفت این دروس مربوط به تاریخ نیست بلکه دروسی هستند که افراطی‌گری، نفرت و ترس نسبت به غیر یهودیان را به کودکان آموزش می‌دهند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین