فرماندار آبادان: بیمارستان اروندکنار تا پایان امسال افتتاح می‌شود

فرماندار آبادان: بیمارستان اروندکنار تا پایان امسال افتتاح می‌شود
فرماندار شهرستان آبادان از افتتاح بیمارستان اروندکنار تا پایان سال جاری به‌منظور ارتقای شاخص‌های بهداشتی این شهرستان خبر داد.

عزیز الله شهبازی شامگاه گذشته در مراسم افتتاح کلینیک درمانی شهید ناصر شاملی و  ۱۱ خانه بهداشت شهری و روستایی آبادان، تلاش‌های دولت در حوزه سلامت را ماندگار دانست و افزود: برنامه‌ریزی دولت در حوزه سلامت جاودانه و ماندگار است.

شهبازی، بخش عمده دغدغه نظام اسلامی را بخش ارتقای بخش سلامت عنوان کرد و گفت: محور دولت می‌بایست رضایتمندی مردم و اقشار آسیب‌پذیر باشد و انصافا دولت تا کنون در این بخش گام برداشته است.

وی تصریح کرد: در بحث خانه‌های بهداشت و تجهیزات و برنامه‌های پیش رو،   ۴۰ پزشک، متخصص و فوق تخصص از بهمن‌ماه در مرکز درمانی ابوشانگ آبادان مستقر خواهند شد.

فرماندار آبادان با اشاره بخش‌های بهسازی و نوسازی شده بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، نفت و اروندکنار افزود: فعالیت شبانه‌روزی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان منطقه آزاد اروند و دستگاه‌های اجرایی، چشم‌انداز بسیار روشنی در بخش بهداشت و درمان، آموزش و سلامت در این شهر رقم زده است.

شهبازی تصریح کرد: تا پایان سال، بهره‌برداری از بیمارستان اروندکنار را شاهد خواهیم بود و ایجاد خانه‌های بهداشت در روستاهای آبادان نیز یکی از بهترین اتفاقات در سال جاری  خواهد بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در این مراسم اظهار کرد: دولت یازدهم را می‌توان، دولت سلامت نام‌گذاری کنیم چرا که در حوزه سلامت و بهداشت، اتفاقات بسیار خوبی رقم زد به‌خصوص در طرح تحول سلامت که در کل کشور و به طبع آن علوم پزشکی شهرستان آبادان، شاهد رضایتمندی مردم بودیم.

علیرضا آموزنده در خصوص طرح تحول سلامت در کلینیک شهید شاملی آبادان نیز گفت: با اجرای این طرح در شهرستان، مراکز بهداشت و درمان تقویت می‌شوند.

وی افزود: ساخت این کلینیک از محل تأمین اعتبارات بیمارستان شهید بهشتی، اعتبارات ملی و حمایت فرماندار آبادان و پیگیری نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی محقق شد.

وی افزود: درمانگاه و ۱۱ خانه بهداشت روستایی و شهری که به‌صورت نمادین افتتاح شد اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داده‌اند.

آموزنده به بیمارستان جدید ۲۰۰ تختخوابی طالقانی آبادان اشاره کرد و افزود: این بیمارستان وضعیت مطلوبی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان فراهم خواهد کرد و امیدواریم به‌زودی شاهد رسیدن به حداقل استانداردها در حوزه سلامت باشیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین