عضو شورای شهر اهواز : وظیفه شهرداری تاسیس دانشگاه نیست!

عضو شوراي شهر اهواز :  وظيفه شهرداري تاسيس دانشگاه نيست!

*عضو شورای شهر اهواز با انتقاد از درخواست تبدیل پارک بانوان شهر اهواز به دانشگاه شهرداری اهواز اظهار داشت: نیمی از شهروندان اهوازی متشکل از بانوان بوده و پس از یک‌سال از افتتاح این پارک به علت عدم وجود تجهیزات لازم به بهره‌برداری برای بانوان کلانشهر اهواز نرسیده است.

عضو شورای شهر اهوازگفت: وظیفه شهرداری اهواز تاسیس دانشگاه نیست و در همان ابتدا شروع به فعالیت مقرر شد این مرکز تنها مرکز علمی برای افزایش مهارت در امور شهری برای شهروندان و کارکنان شهرداری اهواز باشد نه دانشگاه.
عصر دیروز نودونهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با حضور اسماعیل احمدی، رییس دانشگاه شهرداری اهواز برگزار شد.
در این جلسه رییس دانشگاه شهرداری اهواز با انتقاد از عملکرد شورای شهر اهواز مبنی بر توان مساعدت بیش از پیش اعضاء این شورا درخواست مکانی جدید با وسعت بیشتر برای جذب بیشتر دانشجو به دانشگاه شهرداری اهواز را خواستار شد.
زیبا صالح‌پور، عضو شورای شهر اهواز با انتقاد از درخواست تبدیل پارک بانوان شهر اهواز به دانشگاه شهرداری اهواز اظهار داشت: نیمی از شهروندان اهوازی متشکل از بانوان بوده و پس از یک‌سال از افتتاح این پارک به علت عدم وجود تجهیزات لازم به بهره‌برداری برای بانوان کلانشهر اهواز نرسیده است.
وی افزود: پارک بانوان شهر اهواز تنها مکان ورزشی برای بانوان کلانشهر اهواز بوده و از نظر زمانی و مالی تغییر کاربری آن به صلاح نیست.
محمدجواد رضوی، عضو شورای شهر اهواز با انتقاد شهرداری اهواز در امر ایجاد دانشگاه اظهار داشت: وظیفه شهرداری اهواز تاسیس دانشگاه نیست و در همان ابتدا شروع به فعالیت مقرر شد این مرکز تنها مرکز علمی برای افزایش مهارت در امور شهری برای شهروندان و کارکنان شهرداری اهواز باشد و عملا هیچ‌گونه دستورکاری مبنی بر تبدیل آن به دانشگاه وجود نداشت.
وی افزود: موضوعات بسیاری باید در دستورکار شورای شهر اهواز قرار گیرد اما مشخص نیست به چه علت با درخواست دانشگاه شهرداری اهواز برای مساعدت و یا ایجاد طرح‌های جدید  موضوعات این دانشگاه بدون نوبت قبلی در دستور کار جلسه علنی شورای شهر اهواز قرار می‌گیرد.
حسین حیدری، عضو شورای شهر اهواز اظهار داشت: برخلاف ادعای رییس دانشگاه شهرداری اهواز مبنی بر عدم همکاری اعضاء شورای شهر اهواز تا کنون مساعدت‌های مالی خوبی برای تاسیس این دانشگاه و همچنین تغییر کاربری تنها فرهنگسرای منطقه فرهنگشهر اهواز به دانشگاه شهداری اهواز انجام شد.
آذر زمان‌پور، عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ۷۰درصد کارکنان شهرداری اهواز با مدرک تحصیلی دیپلم و یا زیر آن، وجود دانشگاه شهرداری اهواز را فرصتی مناسب برای ادامه تحصیل مسوولان و کارکنان شهرداری اهواز دانست.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین