رزمندگان «کفریا و فوعه» تانک و زره‌پوش جیش‌الفتح را به غنیمت گرفتند

رزمندگان «کفریا و فوعه» تانک و زره‌پوش جیش‌الفتح را به غنیمت گرفتند

در جریان عملیات رزمندگان شهرک‌های شیعی‌نشین کفریا و فوعه در ریف ادلب، این نیروها موفق شدند یک دستگاه تانک و یک دستگاه زره‌پوش وابسته به گروهک تروریستی «جیش الفتح» را به غنیمت بگیرند.

خبرگزاری فارس: رزمندگان «کفریا و فوعه» تانک و زره‌پوش جیش‌الفتح را به غنیمت گرفتند

کمیته‌های دفاع مردمی دو شهرک شیعی نشین «کفریا» و «فوعه»، واقع در ریف ادلب حمله موفقی را علیه گروه‌های تروریستی وابسته به ائتلاف «جیش الفتح» به سرکردگی گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» در منطقه «الصواغیه» در شرق شهرک فوعه انجام دادند.

یک منبع میدانی در این خصوص توضیح داد که این نیروها موفق شدند، یک زره پوش وابسته به گروه‌های تروریستی را به غنیمت بگیرند و ۳ دستگاه از تجهیزات نظامی آنها را منهدم و شماری از عناصر تروریستی مسلح را از پای درآورده و زخمی کنند.

همچنین نیروهای دفاع مردمی شهرک فوعه طی این عملیات یک تانک گروه‌های مسلح تروریستی را نیز غنیمت گرفته و افراد آن را به اسارت گرفتند.

این حمله کمیته‌های دفاع مردمی کفریا و فوعه در پاسخ به حمله گروه‌های تروریستی جیش الفتح به نقاط تجمع این کمیته‌ها و مراکز ایست و بازرسی آنها در منطقه الصواغیه صورت گرفت.

دو شهرک شیعی‌نشین کفریا و فوعه از زمان سقوط شهر ادلب به دست ائتلاف تروریستی موسوم به جیش الفتح در مارس گذشته توسط گروه‌های تروریستی تکفیری به محاصره درآمد و هم اکنون بیش از ۵ ماه است که در محاصره این گروه‌ها قرار دارد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین