مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان خبر داد؛ آغاز دوره‌های توانمندسازی کارکنان در پتروشیمی خوزستان

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان خبر داد؛ آغاز دوره‌های توانمندسازی کارکنان در پتروشیمی خوزستان

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان گفت: با هدف کاهش تهدیدهای محیطی و افزایش توان رقابتی، دوره‌های توانمندسازی کارکنان در پتروشیمی استان آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: آغاز دوره‌های توانمندسازی کارکنان در پتروشیمی خوزستان

سید محمد احمدزاده اظهار کرد: مدیریت ارشد شرکت پتروشیمی خوزستان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ابتدای سال جاری با هدف کاهش تهدیدهای محیطی و افزایش توان رقابتی خود، برنامه‌های متنوعی را در راستای توانمندسازی با استفاده از ظرفیت‏‌های بالقوه کارکنان متعهد و مشتاق شاغل در این شرکت اجرا کرده است.

وی افزود: از مهمترین این اقدامات می‌توان به برنامه ‏ریزی و اجرای دوره‏‌های آموزشی بلندمدت، توانمندسازی مدیران و کارکنان، بازنگری ساختار بازرگانی و ایجاد واحد بازاریابی و فروش، برنامه ‏ریزی و اجرای دوره‌‏های آموزش بلند مدت بازاریابی و فروش برای مدیران و همچنین کارکنان فعال در حوزه‏‌های بازرگانی و روابط عمومی و امور مالی، مشارکت کارکنان و نمایندگان آنها در شوراها و کمیته‌‏های فنی، فرهنگی، ورزشی، مسکن و … اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان تصریح کرد: ارائه خدمات فنی و تخصصی به سایر شرکت‏‌های پتروشیمی به منظور ایجاد ارزش افزوده، ارتقای دانش و مهارت کارکنان، کمک به راه‏ اندازی سایر واحدهای تولیدی و انتقال دانش و تجربه فنی، بازنگری و بهبود نحوه توزیع پاداش تولید، از دیگر اهداف و برنامه‌هایی هستند که می‌توان به آنها اشاره کرد.

احمدزاده یادآور شد: با توجه به محیطی رقابتی متغیر و شتابانی که سازمان‏ها امروزه در آن فعالیت می‏‌کنند، شناسایی محیط پیرامونی و برنامه ‏ریزی برای استفاده بهینه از فرصت‏‌های حال و آینده با استفاده از  توانمندی‏‌های داخلی همراه با کاهش اثر تهدیدهای محیطی و تقویت نقاط قابل بهبود سازمانی، می‏‌تواند نقشی تعیین کننده‌‏ای در موفقیت سازمان‌‏ها داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا یک سازمان زمانی می‌تواند موفق باشد که سرمایه‌‏های انسانی، اهداف و مأموریت خود را به خوبی شناخته و از مهارت، دانش و توانایی‏‌های لازم برای استفاده بهینه از سایر منابع در راستای تحقق اهداف، برخوردار باشد، بنابراین فرآیند توانمندسازی سرمایه‏‌های انسانی، ابزاری اثربخش در راستای تحقق این موضوع است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان متذکر شد: مأموریت این شرکت تأکید بر مزیت‌های رقابتی و شایستگی‌های سازمانی در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در صنایع مختلف از جمله صنایع خودرو، برق و الکترونیک، ساختمان، مخابرات، تجهیزات پزشکی، کشاورزی، هوا و فضا و … است که در دو حوزه جغرافیایی داخلی و خارج از کشور، طیف متنوعی از پلیمرهای مهندسی و رزین‌های اپوکسی با کیفیت و سودآور را تولید کرده و در راستای برطرف کردن نیازهای جدید و گوناگون مشتریان در زمینه کاربرد محصولات به آنان راه‌حل‌های تخصصی ارائه می‌کند.

احمدزاده در پایان اظهار کرد: در این مسیر شرکت پتروشیمی خوزستان سعی دارد از طریق ایجاد و توسعه ظرفیت‌های لازم و مورد نیاز در ارتباط با نیروی انسانی خلاق، متعهد و با انگیزه، فرآیندهای کاری اثربخش، منابع مالی بهره‌ور، تجهیزات و ماشین‌آلات کارا، زمینه افزایش رضایت مشتریان، کارکنان، سهامداران و جامعه را فراهم کند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین