نوری: انگیزه زیادی برابر ژاوی دارم

نوری: انگیزه زیادی برابر ژاوی دارم

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است تصمیم مدیران این باشگاه برای اعلام شماره حساب جهت کمک هواداران اشتباه است.


محمد نوری درباره آغاز لیگ ستارگان قطر و اولین تقابل مسیمیر با السد قطر که ستاره سابق اسپانیا و بارسلونا را در اختیار دارد گفت: نمی توانم از حس و حالم بگویم و برای من که یک بارسلونایی هستم تقابل با ستاره مورد علاقه ام خیلی هیجان انگیز است. انگیزه زیادی برای این بازی دارم و به دنبال ارائه یکی از بهترین بازی های عمرم در این تقابل هستم.

وی ادامه داد: البته نمی توان از قدرت السد در تقابل با ما گذشت و آنها ستاره های زیادی دارند و همانطور که قبلا گفتم تیم ما در فصل اول حضورش به دنبال این است که سهمیه خود را در لیگ ستارگان حفظ کند. به هر حال این یکی هیجان انگیزترین بازی های ما حداقل از نظر من است و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره اقدام اخیر باشگاه و مدیران آن برای اعلام شماره حساب به هواداران گفت: دوست ندارم درباره این اتفاق حرف بزنم. الان در این تیم نیستم و به خوبی از مشکلات آن خبر ندارم اما به عنوان یک هوادار باید بگویم به نظرم این کار درستی نیست. به نظرم با این کار وجهه باشگاه و شخصیت آن زیر سوال می رود و این مساله به نفع هیچ کدام نیست.

نوری در پایان گفت: وقتی این کار وجهه درستی پیدا می کند که برنامه ریزی درستی در این باره صورت گرفته باشد اما در طرح فعلی هوادار هیچ نفعی از این مساله نمی برد. اگر این طرح با برنامه صورت بگیرد و اعتماد هواداران هم جلب شود مطمئنا می تواند سودمند باشد. اما مطمئنا در حال حاضر بازیکنان هم زیاد مایل به این اتفاق نیستند و دوست دارند باشگاه مشکلات را برطرف کنند و بیشتر از این شرمنده هواداران نشوند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین