دیوید کامرون: در حمله پهپادی ما به سوریه دو تبعه بریتانیایی عضو داعش کشته شدند

دیوید کامرون: در حمله پهپادی ما به سوریه دو تبعه بریتانیایی عضو داعش کشته شدند

نخست‌وزیر انگلیس در پارلمان این کشور گفت که بر اثر حمله پهپادی ۲۱ آگوست لندن به سوریه سه عضو داعش از جمله دو تبعه انگلیسی کشته شدند.

خبرگزاری فارس: دیوید کامرون: در حمله پهپادی ما به سوریه دو تبعه بریتانیایی عضو داعش کشته شدند

نخست‌وزیر انگلیس به نمایندگان این کشور گفت که حملات پهپادی لندن به سوریه سبب کشته شدن دو تبعه انگلیسی داعش شد.

در حالی که پیشتر در خبرها آمده بود نخست‌وزیر انگلیس در تلاش است نظر موافق نمایندگان پارلمان را برای مشارکت انگلیس در اقدامات ائتلاف آمریکایی ضد داعش جلب کند، «دیوید کامرون» در سخنانی درباره هدف قرار دادن داعش در سوریه خبر داد.

«جورج آزبورن» وزیر دارایی انگلیس در سخنانی اشاره کرده بود که لندن به دنبال اقدام نظامی در سوریه است. وی گفته بود برای مبارزه با بحران مهاجران باید این مشکل را از ریشه یعنی در سوریه از میان برداشت و آن شامل اقدام نظامی علیه داعش و دولت اسد است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ دیوید کامرون در پارلمان انگلیس تاکید کرد که در حمله پهپادی این کشور به سوریه سه تن از اعضای داعش کشته شدند که دو تن آنها بریتانیایی بودند.

نخست‌وزیر انگلیس همچنین نام این دو بریتانیایی عضو داعش را اعلام کرد. به گفته وی «ریاض خان» از شهر «کاردیف» ولز و «راحول امین» از شهر آبردین اسکاتلند دو عضو داعشی بودند که در حمله ۲۱ آگوست به سوریه کشته شدند.

نخست‌وزیر محافظه‌کار انگلیس با تاکید بر واقعی بودن «خطر تروریستها» در این کشور همچنین به نمایندگان پارلمان گفت که نیروهای امنیتی در این کشور طی  ۱۲ ماه اخیر حداقل ۶ حمله تروریستی را خنثی کردند.

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که به دنبال بحران سوریه و تلاش و کمک غرب به مخالفان و گروه‌های مسلح مخالف دولت بشار اسد،‌ رسانه‌ها خبرهای زیادی درباره پیوستن اتباع غربی به گروه‌های تروریستی از قبیل داعش منتشر کرده‌اند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین