«السیاسه» مدعی شد: کویت نیروهای زمینی‌اش را برای اعزام به یمن آماده می‌کند

«السیاسه» مدعی شد: کویت نیروهای زمینی‌اش را برای اعزام به یمن آماده می‌کند

یک روزنامه کویتی ادعا کرد این کشور در حال آماده کردن نیروهای زمینی‌اش برای اعزام آنها به یمن از طریق عربستان است.

خبرگزاری فارس: «السیاسه» مدعی شد: کویت نیروهای زمینی‌اش را برای اعزام به یمن آماده می‌کند

روزنامه «السیاسه» کویت، همسو با عربستان، که به داشتن سیاست ضد مقاومت در منطقه شهر است، ادعا کرد که کویت نیز به یمن نیرو اعزام می‌کند.

این روزنامه ضد مقاومت، به نقل از منابع آگاه این کشور که هویتشان را اعلام نکرد، ادعا کرد کویت شروع به آماده کردن نیروهای زمینی، توپخانه و نیز تجهیزات سنگین خود کرده تا آنها را وارد نیروهای ائتلاف عربی با رهبری عربستان سعودی کند.

این خبر در اوج تبلیغات عربستان برای عملیات زمینی علیه یمن و صنعاء پایتخت آن و همچنین در اوج اخبار و بازتاب کشته شدن دهها نیروی عربستان و بحرینی و اماراتی در استان مأرب یمن منتشر می‌شود.

در ادامه گزارش مذکور آمده است: نیروهای زمینی کویت از طریق عربستان به یمن وارد خواهند شد.

 کشته شدن دهها نظامی اماراتی و بحرینی در مأرب یمن (در هفته جاری) و پذیرفتن این شکست بر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس گران تمام شد و ادعا کرده‌اند قصد دارند ۲۰ هزار نظامی را برای آزادی صنعا –به تعبیر آنها- بفرستند.

قطر هم دوشنبه (دیروز) مدعی شد ۱۰۰۰ نظامی به یمن اعزام می‌کند.

این در حالی است که یک نظامی عربستانی که به اسارت کمیته‌های انقلابی یمن درآمده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس جزئیات سربازگیری رژیم‌ آل‌سعود از بین تروریست‌های خارجی را فاش کرد و گفت: بیش‌تر نیروهای عربستان که وارد یمن شده‌اند، از جوانان سومالیایی و سودانی هستند که در عربستان مشغول کار بودند و به ازای دریافت مبالغ اندکی که نهایتا ۲۰۰ دلار در ماه است به یمن فرستاده می‌شوند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین