فرمانداری رامشیر: رسم غلط تیراندازی در مراسم باید از بین برود

فرمانداری رامشیر: رسم غلط تیراندازی در مراسم باید از بین برود

 

اهواز – فرماندار رامشیر گفت: رسم غلط تیراندازی در مراسم شادی و عزا باید در این شهرستان از بین برود، این کار اراده و همکاری بزرگان این شهر را می‌طلبد.

سعید فیوضی با اشاره به آمار بالای حوادث رخ داده در اثر تیراندازی با اسلحه در مراسم‌ عروسی و عزا در شهرستان رامشیر عنوان کرد: متأسفانه این مسئله بارها منجر به وقوع حوادث ناگوار شده و به نظر می‌رسد باید راهکاری برای از میان بردن این فرهنگ غلط اندیشیده شود.

فیوضی تصریح کرد: شهرستان رامشیر به دلیل قدمت بالا و سنتی بودن بافت جامعه آن متأسفانه از آمار بالایی در این زمینه برخوردار است. رسم غلط تیراندازی در مراسم شادی و عزا باید در این شهرستان از بین برود، این کار اراده و همکاری بزرگان این شهر را می‌طلبد.

وی افزود: در همین راستا جلسات متعددی با سران عشایر و طوایف منطقه رامشیر برگزار شد و خوشبختانه این قشر فهمیده با این مسئله به‌صورت منطقی برخورد و برنامه‌هایی نیز برای کاهش چنین حوادثی ارائه کردند.

فیوضی با بیان اینکه استفاده از اسلحه و اقدام به تیراندازی در مراسم عروسی و عزا جرم محسوب می‌شود، گفت: نیروی انتظامی شهرستان رامشیر نیز در این زمینه بسیار جدی وارد عمل شده و از این پس از هر فردی که اسلحه غیرمجاز و بدون مجوز کشف و ضبط شود بر اساس قوانین و با جدیت تمام با  فرد خاطی برخورد خواهد کرد.

فرماندار رامشیر گفت: البته این نکته نیز ناگفته نماند که در کنار همه فعالیت‌های قانونی و برخوردهای محکم، باید به فرهنگ‌سازی نیز بپردازیم و ذهن  افراد جامعه را نسبت به آسیب‌های احتمالی این رسم غلط آگاه کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین