بیل ومراجعه به روانشناس برای حل مشکل بارونالدو

بیل ومراجعه به روانشناس برای حل مشکل بارونالدو

گرت بیل فصل جدید را فوق العاده خوب آغاز کرده است. او در سه هفته اخیر، ۲ گل برای رئال و یک گل برای تیم ملی ولز به ثمر رسانده و امیدواری ها برای بازگشتش به دوران اوج را افزایش داده است..


ستاره ولزی رئال مادرید که سال ۲۰۱۳ به این تیم پیوست، پس از پشت سر گذاشتن یک فصل درخشان، دچار افت محسوسی شد و فصل گذشته بارها مورد انتقاد هواداران رئال و نیز کارشناسان فوتبال در اسپانیا قرار گرفت. با این حال او فصل جاری را امیدوارکننده شروع کرده و پس از زدن دو گل به بتیس در برتری ۵-۰ رئال مادرید، در بازی های ملی نیز برای ولز یک گل حساس در خانه قبرس به ثمر رساند و موجب پیروزی تیم ملی کشورش شد.

دیلی میل امروز گزارش داد که نقش “جیمی ادواردز”، روانشناس ورزشی معروف، در اوجگیری دوباره بیل بسیار موثر بوده است. ادواردز همان روانشناسی است که جو هارت، دروازه بان سیتی و لوک شاو، مدافع جوان یونایتد نیز از توصیه های او بهره مند شده و آنها نیز فصل جاری را بسیار درخشان آغاز کرده اند.
هارت در حالیکه ۴ هفته از شروع لیگ برتر گذشته، هنوز گلی دریافت نکرده و لوک شاو نیز در بازی تیم ملی انگلیس مقابل سوئیس، به هری کین پاس گل داد.

دیلی میل، دلیل مراجعه گرت بیل به روانشناس را مشکلات او با رونالدو و اطرافیانش از جمله ایسکو در رختکن رئال مادرید عنوان داشته است. مشکلاتی که مدیر برنامه های این ستاره ولزی، در مصاحبه چند ماه پیش خود بصورت سربسته به آنها اشاره کرده بود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین