وزیر دفاع از امکانات سطحی، زیرسطحی و یگان‌های نداجا بازدید کرد

وزیر دفاع از امکانات سطحی، زیرسطحی و یگان‌های نداجا بازدید کرد
سردار دهقان در شهرستان چابهار از امکانات سطحی و زیرسطحی دریای عمان و یگان‌های نیروی دریایی ارتش مستقر در کنارک دیدن کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار حسین دهقان در بازدید از سواحل کنارک چابهار اظهار داشت: بنا بر شرایط منطقه در گذشته واحدهای نظامی زودتر از سایر ارگان ها و سازمان ها در این منطقه مستقر شده اند و این موضوع باعث شده هم اینک نیز نیروی دریایی با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سواحل مکران پیشرو باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور نیروی دریایی زمینه ساز توسعه سواحل مکران است و این نیرو با تمام توان آمادگی همکاری با دیگر نهادها و سازمان ها در این رابطه را دارد.

وزیر دفاع خاطر نشان کرد: خوشبختانه با استقرار واحدهای تولیدی و اقتصادی و مشارکت بخش خصوصی شاهد توسعه بیش از پیش سواحل مکران خواهیم بود.

وی افزود: اجرایی شدن برنامه های توسعه ای دولت و بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مکران از اولویت های کاری دولت تدبیر و امید است.

امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: ایجاد زیرساخت ها و حضور مقتدرانه نیروی دریایی در سواحل مکران نوید دهنده توسعه این سواحل در آینده نزدیک است.

وی افزود: عزیمت صیادان به آب های دور و امنیت شناورهای کشور در اقیانوس هند نتیجه حضور مقتدرانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر دفاع در شهرستان چابهار از امکانات سطحی و زیرسطحی دریای عمان و یگان های نیروی دریایی ارتش مستقر در کنارک دیدن کرد.

سردار دهقان همچنین پس از ورود به بندر راهبردی جاسک، از نزدیک در جریان روند پیشرفت کاری طرح ها و پروژه های عمرانی در حال احداث و کارهای زیربنایی منطقه از جمله پروژه ساخت منازل سازمانی کارکنان منطقه و دیگر پروژه های درحال ساخت قرار گرفت و از آنها بازدید به عمل آورد.

گفتنی است منطقه دوم دریایی ولایت در سال ۱۳۸۷ طی ابلاغ منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، در بندر راهبردی جاسک در فاصله ۳۲۰ کیلومتری بندرعباس استقرار یافته است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین