«داعش» یک شهروند لبنانی را اعدام کرد

«داعش» یک شهروند لبنانی را اعدام کرد

گروه تروریستی «داعش» یک شهروند لبنانی را در مناطق مرزی «عرسال» به مسافت اندکی از خاک سوریه، اعدام کرد.

خبرگزاری فارس: «داعش» یک شهروند لبنانی را اعدام کرد

گروه تروریستی «داعش» که از سال گذشته ۹ نظامی لبنانی را به گروگان گرفته است، اخیرا یک شهروند غیر نظامی این کشور را اعدام  کرد.

به گزارش وبگاه خبری «العهد»، گروه تروریستی «داعش» یک شهروند لبنانی از خاندان «الحجیری» را در منطقه مرزی «عرسال» واقع در شرق لبنان کشت.

بر اساس این گزارش، منابع خبری لبنان صبح امروز یکشنبه اعلام کردند که داعش جسد این شهروند لبنانی را در منطقه «الجوبان» عرسال در کنار جاده‌ای انداخته است.

گروه‌های تروریستی «داعش» و «جبهه النصره» که از تابستان سال گذشته از خاک سوریه وارد لبنان شده‌اند، هر چند مدت یک‌ بار به منظور دریافت مواد غذایی و باج خواهی از شهروندان لبنانی، اقدام به ربایش غیر نظامیان در منطقه عرسال می‌کنند. اغلب ربوده شدگان تا کنون آزاد شده‌اند.

به گزارش فارس، ارتش لبنان شب گذشته نیز با صدور بیانیه‌ای از دستگیری «احمد عدنان» شهروند لبنانی در منطقه «مشتی حسن» در شمال این کشور خبر داد و افزود: این فرد تحت تعقیب بوده و به دنبال اجرای عملیات تروریستی بود. «احمد عدنان» با یکی از تروریست‌های خطرناک به نام «محمد الصاطم» در ارتباط بود.

بر اساس این گزارش، احمد عدنان اعتراف کرده که الصاطم او را در جریان طرح داعش مبنی بر سربازگیری و تشکیل گروهک‌های مسلح به منظور هدف قرار دادن مراکز ارتش لبنان قرار داده است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین