سلیمانی: ایفاگر نقش وکیل در «دور دست‌ها» هستم

سلیمانی: ایفاگر نقش وکیل در «دور دست‌ها» هستم

سلیمانی گفت:در سریال «دور دست‌ها» نقش امیر محمودی وکیل کارخانه رسول مشفق با بازی دانیال حکیمی را به عهده دارم که در جریان مسائلی که برای کارخانه مشفق پیش می‌آید، وظیفه او رسیدگی به امور است.

خبرگزاری فارس: سلیمانی: ایفاگر نقش وکیل در «دور دست‌ها» هستم/بازیگر به نقش هویت می‌بخشد

«کوروش سلیمانی» گفت:‌ از شهریور ماه تا الان مشغل بازی در سریال «دور دست‌ها» به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا بانک توکلی هستم.

وی ادامه داد: در این سریال نقش امیر محمودی وکیل کارخانه رسول مشفق با بازی دانیال حکیمی را به عهده دارم که در جریان مسائلی که برای کارخانه مشفق پیش می‌آید،وظیفه او رسیدگی به امور است.

سلیمانی درباره ویژگی‌های این شخصیت نیز بیان داشت:‌معتقدم بازیگر به نقش ویژگی بارز می‌بخشد. بر همین اساس نقش‌هایی مثل: مراد بیگ در «روزی روزگاری» در ذهن ما ماندگار شده است که الان مطمئنیم اگر فرد دیگری غیر از خسرو شکیبایی آن را بازی می‌کرد،شاید تا این اندازه ماندگار نمی‌شد.

وی افزود:‌خوشبختانه در این سریال فضای دوستانه و همکاری خوبی بین بازیگران وجود دارد و همه برای یکدیگر زمان می‌گذارند و زمینه بازی خوب را فراهم می‌کنند.

این بازیگر در ادامه بیان داشت: قصه این سریال،ملودرام خانوادگی است که به گونه‌ای حادثه‌ای می‌شود و جذابیت‌های لازم را برای مخاطب خواهد داشت.

وی درباره دیگر فعالیت‌هایش نیز گفت: چندی پیش نمایش «پیت حلبی» را روی صحنه بردم که در حال حاضر منتظرم تا در بخش مرور جشنواره تئاتر فجر پذیرفته شود و بعد از آن نیز به امید خدا در سالن سنگلج برای دفعه دوم اجرا رویم.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین