عباس غزالی: با «دلبری» ادای دینی می‌کنم به خانواده شهدا

عباس غزالی: با «دلبری» ادای دینی می‌کنم به خانواده شهدا

عباس غزالی گفت: خوشحالم که در فیلم سینمایی «دلبری» علاوه بر این که با بازیگران خوبی همبازی بودم در نقش یک فرزند شهید بازی کردم که توانستم ادای دینی نسبت به این عزیزان داشته باشم.

خبرگزاری فارس: با «دلبری» ادای دینی می‌کنم به خانواده شهدا/ در «قیچی» راما از اعدام فرار می‌کند

عباس غزالی درباره آخرین فیلم سینمایی  با عنوان «قیچی» به کارگردانی کریم لک‌زاده که در آن بازی کرده بود، گفت: در حال حاضر که مشغول به بازی در هیچ فیلم سینمایی نیستم اما فیلم سینمایی «قیچی»  آخرین کاری بود که در آن به ایفای نقش پرداختم. باید بگویم که بسیار به این فیلم سینمایی اعتقاد دارم و فکر می‌کنم جزو کارهای ارزشمند سینما خواهد بود. این فیلم شخصیت‌محور است ابتدا قرار بود نام فیلم «راما» که همان نام شخصیتی است که من بازی کرده‌ام باشد که در نهایت به «قیچی» تغییر نام داد.

وی در ادامه درباره ماجرای این فیلم سینمایی گفت:‌ «قیچی» یک اثر قصه‌محور است و داستان کاراکتری است که به قصاص محکوم شده است و تصمیم می‌گیرد از شهر و کشورش فرار کند اما در این مسیر اتفاقات خاصی برایش می‌افتد. البته باید بگویم بازیگران خوب دیگری در این اثر سینمایی حضور داشتند که مرا همراهی کردند.  محمدرضا داودنژاد، بهزاد دورانی، سروش صحت، رابعه مدنی و چند بازیگر خوب تئاتر در این فیلم حضور داشتند.

این بازیگر سینما در ادامه اظهار داشت:‌ به نظرم این اثر سینمایی شرایط یک فیلم خوب و قابل قبول را دارد که آن هم مدیون اتفاقات خوبی است که در مقابل دوربین و پشت دوربین به همت تمام گروه افتاده است. احساس می‌کنم سینما به این نوع فیلم‌ها نیاز دارد. از طرفی باید بپذیریم که موج حضور موفق جوان‌ها در سینما راه افتاده است چرا که ساختارشکنی می‌کنند.

غزالی در ادامه درباره این پرسش مبنی بر اینکه آیا بازی در فیلم سینمایی کارگردانی که اولین تجربه‌اش را می‌کند برای شما یک ریسک محسوب نمی‌شد، گفت:‌اصلاً به نظرم ریسک نیست اعتقادم این است که آدم باید از میان پیشنهادها را بهترین را انتخاب کند که من از جمله بازیگرانی هستم که سعی می‌کنم که هر تصمیمی که می‌‌گیرم در راستای اهدافم باشد تا یک قدم به شخص خودم اضافه کنم.فکر می‌کنم اگر ۱۰ سال دیگر هم این اتفاق می‌افتاد این کار را انجام می‌دادم چرا که با شناختی که از کریم لک‌زاده پیدا کرده‌ام مطمئنم اتفاق خوبی برای این اثر سینمایی می‌افتد.

بازیگر فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من»، در ادامه درباره فیلم سینمایی «دلبری» گفت: بعد از فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» در فیلمی به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری حضور پیدا کردم و در آن با هنگامه قاضیانی و آتیلا پسیانی همبازی شدم. این اثر سینمایی از این جهت برایم حائز اهمیت است که علاوه بر همبازی شدن با بازیگران خوب نقش یک فرزند شهید را بازی کردم و خوشحالم که توانستم به نوعی ادای دین کنم، آن هم نسبت به عزیزانی که به گردن ما حق دارند.

غزالی در پایان با اشاره به اینکه خودش را جزئی از اعضای خانواده تلویزیون می‌داند‌،گفت: قطعاً‌ اگر پیشنهاد خوبی از سوی تلویزیون داشته باشم حتماً‌ آن را می‌پذیرم، پیشنهاد خوب نه از جهت عباس غزالی بلکه از جهت کیفیت سریال چرا که ما برای مردم کار می‌کنیم و آنها باید لذت ببرند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین