تروریست‌ها حملات را از صبح شروع کرده‌اند

تروریست‌ها حملات را از صبح شروع کرده‌اند

پس از کشته شدن ۷۰ تروریست در استان «ادلب» تروریست‌ها در اطراف شهرک‌های شیعه‌نشین «الفوعه» و «کفریا» تجمع کرده‌اند و نیروهای مردمی این دو شهرک نیز به حال آماده‌باش درآمدند.

خبرگزاری فارس: آماده‌باش در «فوعه» سوریه/ تروریست‌ها حملات را از صبح شروع کرده‌اند+فیلم

بعد از حملات جنگنده‌های روس به مواضع تروریست‌ها در شهر ادلب و کشته شدن بیش از ۷۰ تروریست در روز یکشنبه، تروریست‌های جبهه النصره حاضر در حومه جنوبی شهرک «الفوعه» از عصر یکشنبه حملات خمپاره‌ای به اهالی شهرک الفوعه را از سر گرفتند.

بر اثر این حملات، «یوسف ممدوح حاج موسی» جوان، شهید و پنج تن از اهالی از جمله یک کودک و یک زن زخمی شدند.

این کودک نیز «زین حاج موسی» از اهالی الفوعه است که دوشنبه (دیروز) بر اثر شلیک خمپاره زخمی شد و صبح دیروز مادرش «وزیره منصور» به شهادت رسید.

به گزارش فارس، نیروهای مردمی الفوعه و کفریا برای مقابله به حملات احتمالی تروریست‌ها در ساعات و روزهای آینده به حال آماده باش درآمده‌اند.

بنا بر این گزارش، تروریست‌ها امروز دوشنبه حملات هوایی و زمینی علیه مواضع نیروهای مردمی در حومه جنوبی الفوعه و از سمت شهرک‌های «بنش» و «دیرالزغب» انجام دادند که با واکنش نیروهای مردمی الفوعه همراه بود.

صبح امروز نیز درگیری شدیدی بین نیروهای مردمی الفوعه با ترویست‌ها در حومه جنوبی الفوعه شروع شده و همچنان ادامه دارد.

برخی از نیروهای اطلاعاتی نیروهای مردمی الفوعه و کفریا از تجمع تعداد زیادی از عناصر تروریستی جبهه النصره در شهرک های حومه از جمله شهرک «معره مصرین» واقع در شمال شهرک کفریا خبر می‌دهند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین